Idag är oxå en dag...

2010-09-08
13:22:25
Idag mådde jag så otroligt dåligt när jag vaknade så hela rummet snurrade. Jag valde att ringa skolan å säga att jag var sjuk å gick å la mig igen. vaknade 11.40 igen å sa till brorsan att klockan var så mycket så han gick upp å lagade mat.. Sen när maten var uppäten så drog han till "jobbet" Så nu sitter jag här å funderar på att tvätta lite å diska lite å slänga sopor. Idag kommer min lilla kille hem :) Tror jag iaf :) Har ring dagis å meddelat att han kommer i morgon. Men börjar inte förrän 10 i morgon så de är skönt :) Sen e vi ju lediga på fredagar så vart ganska lugnt. Har fortfarande lite huvudvärk kvar men hoppas den är borta tills i morgon. Nej nu måste jag städa lite :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?