Fyllelördag :)

2010-09-08
12:41:38
Jag och Liam tog med oss Linda ner på stan. Vi postade ett paket å köpte cider på systemet. Linda var tvungen att köpa vin oxå för att det fanns små söta flaskor haha :) Så gick vi ett varv på stan. Liam gick själv hela tiden i stort sett vilket gjorde att han snubblade tre gånger å ena gången slog han i läppen så den började blöda :( Men var bara blåsa lite så var allt frid och fröjd igen. Linda gick hem å hämtade bilen å jag och Liam gick hem och packade. Så kom Linda å vi åkte till mamma å lämnade Liam. Han kom lagom till middagen ;) Så har mamma rensat massa skit å då hade hon gjort sig av med lite halloweensaker så jag fick gå å kolla på det innan Milli så att jag fick en chans att ta något :p Men jag tog inget för jag har inga halloweensaker å tyckte det var löjligt att bara ha en sak :) Sen tog vi ett varv på stan. Buskörde lite med Lindas ex som var ute å åkte med sin nya tjej hehe :) Sen vart det hem å duscha å göra sig i ordning. När jag var färdig tog jag med min locktång till Linda så fick hon locka mitt hår. Det blev jättesnyggt å det höll i sig halvvägs till dragspelet då var det typ rakt igen å då hade vi ändå sprutat mycket hårsprey :( Kom till Anders å festen drog igång :) Brorsan ringde under tiden som vi lockade mitt hår å så sa han ni skulle bara duscha å sen komma. Andreas har redan kommit å han är från karlstad haha :D Men tjejer får vara sega ibland :p Anders grannar bjöd upp oss om vi vågade så vi gick upp till dom. Sen kom dom ner till oss. Syrran å christian kom oxå de var trevligt :) Sen gick vi ner till rajjens å Linda bjöd på Tequila. Ganska onödigt Linda måste jag säga haha ;) Men det var en kul kväll tills dess iaf :) Linda mådde dåligt å gick hem. Jag å brorsan gick till Mulan å sen gick jag oxå hem. Var hemma vid tre typ å somnade ganska direkt ;)


Andreas och Anders

Andrea

Linda :)

Syrran

Jag och Linda

Milli och Christian

Grannarna

Milli, Christian och Linda

Andreas och Syrran
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?