Fredag

2010-09-11
12:22:02
Sovmorgon :D Lämnade Liam på dagis 11.15 å gick sen hem å städade lite men satt mest vid datan. Sen mötte jag brorsan på konsum å han köpte bröd och mjölk :) Sen gick vi hem å han lagade mat. Han fick slänga i sig maten för den var färdig när han skulle gå till jobbet. Men så gick han tio i två så antar han kom för sent :p Men klockan två i natt hörde jag att han kom hem å satte på tvn.. Jag gick och hämtade Liam vid fyra å han hoppade fram på cykeln å tyckte det var gör kul :D Han gick nästan hela vägen idag med. var på styckåsgatan som han tröttnade å satte sig ner å kollade på bilarna. Då satte jag han i vagnen å så skrek han en stund för där ska man inte sitta oavsett hur trött man är tydligen. Kom hem å Liam sa att jag skulle sätta mig på stolen. När jag gjorde det sprang han iväg å hämtade en tom cola flaska å stod å slog sig i huvudet samtidigt som han skrattade hysteriskt. Jag börjar ana att min underbara son kommer få dålig humor :D Sen lekte han med bilar medan jag fick diska. Sen kom han allt å hjälpte till. vek tvätt å sånt oxå. Ser fortfarande äckligt ut här hemma. Kommit på att det kan vara hur rent som helst men så länge golvet är smutsigt så känns allt smutsigt.. Liam somnade vid åtta å jag la mig faktiskt halv elva :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?