En väldigt rolig Lördag :)

2010-09-17
13:01:54
Roland kom och hämtade Liam vid halv tio. Han skickade att han skulle bli sen men han var typ 7 minuter sen ;p En stund senare får jag ett MMS av Madde å när jag öppnar det så är det en bild på Liam när han åker traktor med Roland och en till tror jag? Så jag tänkte men var de inte Madde som skickade? Men hon var oxå på volvodagen och hade fått syn på Liam :) Annars brukar ju Roland skicka bilder ibland när han gör nått med Liam. :) Jag och brorsan handlade och lagade mat. Försökte få tag på Therese hela dagen oxå för hon skulle bjuda på fyllan så skulle hon höra av sig när hon köpt mina cider. Halv ett låg hon och sov och skulle duscha osv först å hon är ganska seg så jag tänkte att nej nu har hon missat systemet. Men så ringde hon vid fem å sa att hon sovit å att allt var fixat :) Så jag gjorde i ordning mig å brorsan lockade mitt hår med den "Nya" tången. När han gjort underhåret kom vi på att det regnade ute så jag var lockig hela parkgatan ner iaf... Gick till Thereses mamma Susanne å satt där å drack lite. Så kom två av hennes systrar å en kompis dit. Inte träffat systrarna sen dom var jätte jätte små och dom mindes ju inte mig såklart :p Sen kom det en kille på besök till dom å vad Therese skämde ut sina systrar. Och Stackars Dennis såg väldigt rädd ut emellanåt.. Vid halv elva körde Susanne ner oss till PUSH för det skulle vara något där. Möter två killar innanför dörren. Den ena var ägare eller nått. Så frågade Therese är det något folk här? Han svarade Nej jag föreslår att ni går till Rajjens. Hade glömt min kamera i bilen så Susanne kom och hämtade oss å körde ner oss till Rajjens ist. Där var det däremot massa folk :) Var riktigt kul :p Så satt jag och pratade med Axel när en viss människa kommer å ska sätta sig på stolen bredvid Axel å snett framför mig. Så jag sparkar igen stolen han dratt ut å säger du kan sätta dig någon annanstans. Han flinar mot mig medan hans polare talar om för mig i säkert 5 minuter hur omogen jag är.. Men dom sätter sig på andra sidan av Axels bord å vi fortsätter prata. Träffade Jesper, Daniel, Björn, Markus, Markus, Damperud mfl. Sen när jag satt å snackade med Jesper så kom den dära typen igen å satte sig på huk framför mig (han jag sparkade igen stolen för) och börjar snacka med mig. Jag hör inte mycket av det han säger då jag ignorerar han totalt å tittar åt ett annat håll. Sen när jag blänger argt på honom så säger han ja okej sköt om dig gumman å så går han. Vad fan trodde människan??? nej jag säger bara TUR att brorsan var hemma hos mig och sov... Vid ett gick vi vidare till Mulan. dansade å snackade å hade det nice :) Där var det oxå lite folk man kände å jag har sagt det förr men jäklar vilket KUL kväll :) Följde med några grabbar till Timmys och gick sen vidare hem. Therese skulle för en gångs skull sova hos sin mamma så hon åkte inte till Åmot. och vi tappade inte bort varandra vilket är vanligt. Sen har jag aldrig sett henne så full heller :p var hemma vid 4 typ å la mig vid halv sex :p Tog inte så många bilder :(


Susanne

Jag och Therese

Axel

Markus och Therese

Therese fick en blomma av andra Markus (Han bredvid)

Jesper

Damperud så klart å Therese :)

Björn och Jesper :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?