Dressintur =)

2010-09-02
23:31:24
På Tisdagen så åkte jag till skolan så jag var där kvart över åtta. Satt å vänta å de kom typ ingen. Men sen var det typ hela klassen som kom ändå =) Klockan 9 tog vi bussen till Årjäng. Började med att fika på Kyrkeruds folkhögskola å sen cyklade vi dressin. Emma cyklade mestadels å jag åkte med :) Fast cyklade en stund jag med :p Gjort något med ljumsken å så har skitont när jag rör benet :( Sen efter typ 1 mil stannade vi å käkade lunch å sen fick dom som ville vända å dom andra fortsätta. Jag å Jennifer vände å Emma å Malin åkte vidare så vi bytte cykelpartner :) Jennifer cyklade mestadels å jag cyklade sista biten. Katrin å Hanna var framför oss å före dom var So. Så hörde jag å Jennifer någon prata i skogen vi blev rätt paffa å titta på varandra för å se om vi verkligen hörde något. Till slut efter någon kilometer så stannar so å säger att en kompis är i skogen så jag å jennifer bytte dressin med henne så hon fick den sista å kunde vänta. När vi kom tillbaka fick vi höra att Katrin sagt på skämt till So "Ur spåret" å so hoppade upp på cykeln å cyklade iväg så frågade Katrin efter en stund om hon var ensam å då vågade hon säga att hon ine var ensam.. Sen gick vi in till kyrkeruds matsal å satt å väntade i 2 timmar.. När dom andra kom fick vi höra att So's kompis gått vilse.. men allt gick bra å vi åkte hemåt.. Gick å hämtade Liam lite tidigare på dagis å kom hem lite tidigare :) Gjorde mat med brorsan och sen gick jag å la mig när han gick till "jobbet" Jag är trött som en gris :p


Jennifer å Malin :)

Emma :)

Lunch :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?