Utan dator

2010-10-01
10:04:52
Jag ska skriva blogg om veckan när jag får tillbaka min dator. Förhoppningsvis i morgon. Men tänkte iaf berätta om två saker idag. Det första är om arvikas busschaufförer. Jag har väl berättat om den gången typ förra veckan som vi åkte buss och gubben inte stannade på hållplatserna. I onsdags orkade jag inte gå hem så jag och liam tog bussen hem. Ist för att svänga in på parkgatan så fortsatte bussen att åka mot ingesund. Så det var en gubbe som gick fram och frågade om han tagit fel buss. Utanför volvo vände bussen och vi hamnade i kö ist för alla på verken slutade. När hon väl svängde in på parkgatan så tog hon mikrofon och bad så hemskt mycket om ursäkt för att hon satt i egna tankar. Det låter väl ganska säkert att åka med. Men vi kom iaf hem. Den andra saken är min kära lillebror. I onsdags var vi och handlade. Jag skulle göra lasagne. Jag visste att jag hade köpt ost. Men när Jag behövde osten var den nästan slut. Så jag sa till brorsan att han kunde ju sagt till i affären att han ätit upp. Han påstod att han inte visste att det skulle vara ost. Jag fick gå ner och köpa en ost till. Sen igår så var vi på konsum och köpte bröd. Kom hem och skulle äta. Då är smöret slut. Sa till brorsan igen att det var ju bra du sa till i affären att det var slut. Han svarade jupp jag glömde. När man inte bor ensam så tar maten slut ist för att bli gammalt. Det är jag inte van vid. Nu ska jag strax lämna liam på dagis och göra massa ärenden i stan :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?