Stickande Farmor i Onsdags :)

2010-10-14
18:49:41
Jag brukar inte ge komplimanger så ofta. Men när jag väl ger en så är det en vacker udda kommentar som Malin märkte idag..  :) Hon steg på bussen och jag fick genast en syn.. När vi satt oss till rätta i klassrummet gav jag min komplimang. Det var jag, Malin, Jennifer, Madde, Emma och läraren Hans där för närvarande. Gissa om alla 5 skrattade av min komplimang...  Jag sa att Malin såg ut som en gullig liten farmor idag.. :) Hon tackade och drog raskt av sin frilla å satte upp håret på ett annat sätt så att hon såg ut som sig själv ist för en farmor :D Och jag menade såklart inget illa med det utan mer att hon var gullig :) Sen var det dags för 3 timmars stickning igen..Emma var trött så hon skrattade mest å kom på sina emmaideer. Dom där lite udda konstiga ideerna som är typiskt emma :D Slutade tre så kom mamma åtommy hit efteråt å lämnade Liam som dom hämtat på dagis för Tommy skulle fixa min data.. Jag visade min mamma det fina lilla stycket jag stickat på 9 timmar å var jättestolt *Titta mamma vad jag stickat på 9 timmar* Hon svarade - Det lilla på 9 timmar??? De kändes mamma ;)

Här skulle jag lägga ut en vacker bild på gulliga farmor när hon stickar men min dator vill inte ta emot mina bilder.. Allt ska då alltid krångla. Längtar tills jag kan köpa en ny :P
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?