SKITMARTEN!!!

2010-10-04
20:59:30
Så tycker jag om detta i år..

Sov till halv elva. Brorsan hade visst kommit hit i natt för han låg å sov. Jag tog med mig Liam ner på stan vid halv tolv. Ville inte ta med barnvagnen så jag höll Liam i handen å han gick så fint så. Fast när vi gick förbi ballongstånd eller folk med en ballong så gallskrek han. Vet inte varför han helt plötsligt är rädd för ballonger men. Vi gick iaf i en timme på stan. Han fick sig några bilar å så för Rolands pengar. Ville inte köpa så mycket när han var med ifall jag skulle tappa bort han när jag släppte hans hand :p Det är nog det första jag gjort ensam med min son. Förutom att vi vart på lekparker å sådana saker då :p Sen gick vi hem å brorsan kollade Liams rum å sa hmm stod inte sängen där borta? Så jag sa att jo jag har ju möblerat om hela rummet köket å mitt rum å han gick runt å kolla så sa han jo fan de har du ju gjort. Gjorde du allt det här när jag sov? Nej när du söp svarade jag å han sa jag tänkte väl :) Sen kom Milli och christian hit så vi lämnade Liam hos gudrun å åkte ner på marten. Jag köpte strumpor. Ett måste varje marten. Å så gick vi å åt pizza på shalom :) Sen gick vi inom konsum så att Milli kunde träffa tonys familj å vi var där så länge att när vi väl kom ut så stängde marten. Fick iaf köpt en handväska å lite mer leksaker till Liam. Milli köpte väl mest å chrille köpte bara brända mandlar :D Sen kom vi hem å jag fyllde min nya snygga väska med cider å gick med brorsan till Dennis å Marie. Det blev en fest typ. Så gick vi vidare till Anders fest. Å sen gick jag vidare till syrrans fest. vid 22 mötte jag upp Sara å vi gick till Susannes fest å sen till martensområdet. Åkte virvelvinden å den var roligare än den brukar. Sen ringde Linda å ville ha med mig ut så jag åkte med henne å mås några varv innan vi blev avsläppta på busstationen. Jag gick tillbaka till tivolit å mötte upp sara, brorsan å syrran, å Linda gick till tiki.. Sen kom Linda till tivolit :) Jag å Linda såg att de skulle stänga å vi ville ABSOLUT åka ne karusell. Vi valde batman å drog med oss Marie. När vi satt fastspända i karusellen så var de ingen av oss som visste hur karusellen gick. Vi frågade han som spände fast oss å han sa att den inte gick ända runt.. Han ljög. Det gjorde den. Jag och Linda satt å höll handen å jag vet inte vem som tryckte hårdast. Äcklig karusell. Elak karusell. fy fan. mitt i åkturen slög min kamera ur. Marie såg vart den landa. Men när karusellen stannade 2 minuter senare var den borta. vi var typ 10 pers som letade efter den. å vi frågade ordningsvakterna å dom frågade karusellpersonalen men ingen hade sett den. Så var bara inse att mina bilder från bokmässan med mer var borta. Jag fick inte lägga in bilderna på datan för att jag hade virus på den. Skulle få tillbaka min data på dagen idag så jag kunde föra över bilderna mne Tommy glömde ta med datorn. Så bilderna var kvar på minneskortet i kameran. Jag blev så arg att jag gick hem ist för att följa med brorsan till Timmys.. Ringde polisen och anmälde kameran stulen iaf... Sen vid 3 somnade jag..

Här kunde det oxå ha vart bilder..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?