Shoppingonsdag

2010-10-31
19:12:12
I onsdags så åkte jag, Liam, mamma, brorsan å gudrun till charlottenberg för att shoppa lite. Vi började på extra vad den nu heter. En leksaksaffär. Dom andra skulle köpa halloweenkläder å jag å Liam fick gå runt å titta på alla leksaker eftersom vi inte fick se vad dom valde för kläder :( Liam var jätteduktig. tittade på allt men försökte inte få med sig något alls hem :) Sen vart det dags för köpcentret. Jag skulle köpa skor (ett par högklackade skor som inte var stövlar eller pumps å ett par vanliga skateskor då jag har hål i mina. Börjar bli blött om foten när jag går) Kajal, Cider, Kappa, Almenacka. Och vad hittade jag då? Kajal å cider.. Kanon. Men fick köpa lite godis som tröst ;) Sen åt vi på charlottagrillen. Laim fick mos å köttbullar barnmeny. Å när han ätit upp allt pekar han på skylten å säger att han vill ha mer. Gissa om jag skratta när min familj påpekade att min unge minsann inte nöjer sig med barnmeny. Så får nog börja köpa vanlig portion även till lilleman.. Efteråt när dom stod å rökte så syntes det iaf tydligt att Liam har morbror som idol. Han härmade Chrille varje gång han gjorde nått :) Så kom vi hem å jag kunde lägga min trötta lilleman :)


Båda har klubba i mun å båda hänger på bilen å försöker se coola ut. Bara Liam som lyckas se cool ut dock ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?