Positiva dagen? =)

2010-10-11
16:53:02
Sov inget alls i natt. Var inte direkt trött. Klockan 03.00 la jag mig i badet och läste en bok, klokan 04 vaknade Liam till så var bara att gå upp ur badet :) Gick hemifrån tio minuter innan jag brukar. postade en film på väg till dagis. Lämnade en iskall Liam för att han vägrar ha vantar.. Sen gick jag inom bibblan å lämnade tillbaka böckerna.. Och sen tog jag bussen till skolan . Emma kom jättetidigt för en gångs skull så vi väntade på bussen ihop. Och viktor hade börjat lyssna på mig om att gå på på busstation ist för tågstation för jag är så smart. Han höll med tror jag ;D Så fort jag kom till skolan så sa Ingegerd att jag hade en jättesnygg hatt på mig. Sen haglade kommentarerna in en efter en. Su sa att jag gått ner i vikt å blivit mycket mindre. Jag tvivlar på att jag har det men kul om någon tror de. Katrin sa att hon diggade min stil för att jag var egen. Hanna höll med om att jag klädde mig snyggt och eget. Sen hade vi alla andra som sa snygg hatt å vad snygg du är idag osv.. så antingen har alla saknat mig efter att ha vart borta en vecka eller så var alla på bra humör idag :) Tog ett kvartsamtal med min kontaktlärare oxå. och ett snaack med läraren Hans om hans tjej å barn ;D Han skulle tänka på att döpa nästa unge till Kajsa för att jag sa de ;) Skämt åsido..  Första ektion gjorde läraren Mariann ett misstag tror jag. Hon satte mig, Monika, Roselia och Su i samma grupp.det gick bra när båda berättade om sin bok. Men när Su började berätta om sin bok så brast det. Trötta jag började gapflabba. Monika sov en timme i natt så hon hängde ju på i min hysteri så gjorde även dom två andra det efter ett tag. Satt å gapflabba alla fyra när läraren kom å fråga om boken var bra. Å så säger Ugglan HOHO.. Å vi frågade blev dom ihop å su svarade ja han fick ju korv :D Slutade 3 idag de var skönt. fick sovmorgon i morgon SKÖNT behöver jag nog :D Kom hem å mamma å Tommy kom och lämnade Liam som dom hämtat på dagis så jag slapp de :) Härlig dag :D
Postat av: Linda

Eller hur borde de uppfinnas badböcker! Så man kan doppa dom i vatten utan att bokstäverna flyter ihop :P :)

Kommenterat -  Datum: 2010-10-12 Klockan: 19:34:55     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?