Orkeslös delux..

2010-10-24
23:46:25
Har man missat en dag så e det så jäkla svårt å komma ifatt igen.. fattar inte. samma visa varje gång.. skärpning nu Jezzica....

I lördags tyckte jag att jag och Liam var värda lite lördagsmys då jag inte ska köpa så mycket skit mer. Måste ju ha råd att leva i December med. Fattar inte hur CSN tänker med att inte betala i december utan betala i januari ist.. :( Men iaf så gick jag och Liam ner till affären. Det gick ju bra. Han höll handen å kolla innan han gick över vägen å var riktigt duktig i affären. Det är när man kommer ur affären som det alltid börjar. De där med att inte vilja hålla handen mer. Gå själv. Stanna och titta på ALLA bilar som åker förbi. Gå en bit till stanna se bilar, gå, stanna, gå, stanna ja ni fattar..  Sen när man väl kommit till vårat hus ja då måste man givetvis stanna å åka lite rutchkana först trots att det är så svart ute att man inte ser vart man sätter fötterna.. Med andra ord tog det bra mycket längre tid hem än dit.. Kom iaf hem å vi såg lite på pingu. Fattar inte att jag tyckt de var bra när jag var liten. e ju så dåligt.. Liam tycker dock inte det. Iaf så frågade jag om vi inte kunde byta film å han sa nej. Så sa jag men de e en hund i denna filmen. Så då fick jag byta :) Satte på Beethoven 4. Liam kom och la sig hos mig i soffan å mös. sen går han ner å drar brorsans täcke över mig å så kryper han upp till mig i soffan igen å kryper ner under täcket. Är han inte smart den ungen? =) Vi sågpå filmen i en timme å drack cola å käka chips. Liam drack saft. Sen var han trött så han fick gå å lägga sig så sent som åtta :) Men var mysigt å ha lördagsmys. Jag roade mig med två filmer till efter den å sen gick jag och la mig..

Söndag...
Är sååå tråkigt att vakna till en unge som skriker å gapar å försöker tala om för morsan att de e dags å gå upp.. Jag älskar ju att sova :) Liam ska alltid springa å ta bilarna de första han gör på morgonen. Ibland somnar han t.o.m med dom i handen.. Sen åt han frukost å kolla på pingu. å sen var det pingu igen å sen igen å tillslut sa jag att han skulle byta film eller hitta på nått annat att göra.. Han valde att hjälpa mig städa upp hans rum.. =) Så har jag gjort läxor oxå.. Måste se om jag hittar religionsboken på internet. är nog kanske dags för den snart. Sen bestämde jag mig för att laga något maffigt för min stil.. Var tvungen att ringa mamma 3 gånger å fråga vilken kastrull jag skulle ha, vad jag skulle ha i å när.. Jag är ingen höjdare på att laga mat som ni förstår. De blev lite smaklöst men var bara ta i mer salt annars var det gott :) Lagade nog mat för hela huslängan oxå för ser inte ut som jag ätit något :) La Liam klockan sju å han somnade direkt. Med flaskan i hand å nallen i andra. Då e man trött :) Nej nu ska jag duscha, betala räkningar å sova :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?