Olyckor i hemmet + vägen från helvetet...

2010-10-19
00:03:35
Idag började vi 9.30 eftersom vi har temavecka och kyrkerudsskolan kommer till oss.. Temat var hälsa.. Lämnade Liam på dagis halv nio och tog bussen klockan nio till skolan.. Sen blev vi indelade i 2 grupper. Jag och Emma blev gula och fick börja med olyckor i hemmet.. Det sker mest olyckor i vardagsrum, hall och trappor och mest av barn och gamla.. Det ni :p det höll på en timme. Sen blev vi med ut å gick en kort promenad på innan lunchen och efter lunch fick vi lyssna på Thorbjörn och marlene som berättade om vägen från helvetet. Dom är alltså före detta narkomaner. dom två var på skolan förra året å berättade oxå. Men var lika intressant att lyssna på dom idag som de var då. Det höll oxå på ebn timme. Slutade halv två eftersom kyrkerud skulle ta bussen tillbaka till deras skola så dom kunde sluta i tid :D Mellanlandade hemma. Gick till konsum å handlade. När jag kommer till parkeringen kommer brorsan så jag sa att jag inte köpt mat till han. Han somnade på soffan och jag gick och hämtade Liam. Sen gick jag hem igen. Liam blir så glad när han ser att jag kommer å springer å möter mig med världens sötaste leende :D Min son är helt klart bäst :=) Kom hem å Liam å brorsan satt å käkade kvällsmat ihop. Sen la jag Liam å brorsan gick iväg till Linda :p

I morgon är jag ledig från skolan. :) Ska till Karlstad med dom två bästa :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?