Mårbacka :D

2010-10-14
19:46:55
Kom till dagis 10 minuter för tidigt å då stannade jag även å la ett brev i lådan.. Fick vänta 10 minuter å bussen och sen kom Emma precis när bussen ska åka som vanligt :) Sen satt vi i foajen å softade med Micke en stund och sen satte vi oss på bussen.. Hämtade upp några klasskompisar på select och sen drov vi till Sunne.. Vi skulle spana in Selma Lagerlöfs hem Mårbacka. Man fick inte ta bilder där och det fanns ett spöke där. Men inte Selma utan hennes hushållerska.. Där ser man :O Efter det åkte vi vidare till Östra ämtervik kyrka tror jag den hette. Där hon var begravd å sen åkte vi in till Sunne.. Jag och Emma gick och åt på kvarngatans.. nya ägare tror ja. Sen kollade vi in mug och intersport. Gissa om expediten på intersport hade kul åt våran diskussion.  Han stod och skrattade medan jag försökte förklara för Emma att man inte får ont när man spelar hockey å ska fånga pucken i handen.. men det kunde tydligen göra det fick jag höra senare :p Sen gick vi till bibblan å där mötte vi jennifer å Malin. Det fanns en cool Soffa eller vad man ska kalla de.. Sen gick vi på bussen och åkte till utkikstornet å spanade in sunne från luften. Sen åkte vi hem.. Jag gick till dagis 1,5 timme tidigare. Men hade följe med Top och Tobias :p Sen på dagis så fick jag stanna på dropin kaffe men jag fick cider. Så visade dom vad Liam gjort å massa bilder på honom och så. Sen började Liam dra med mig ut i hallen för då fick jag inte se mer :p Så vi gick hem. En annan väg än den vanliga för omväxlingens skull. När vi kom hem började Liam äta upp mig tror jag bestämt. nu har han fått kvällsmat och hoppat i säng. De ska jag med göra snart :D

Här kunde jag oxå lägga ut bilder om datan hade velat samarbeta med min mobil.... Men tommy kommer i morgon och fixar :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?