Måndag-Fredag 27 sep - 1 okt

2010-10-04
20:40:23
Måndag:
Lämnade Liam på dagis å kom ner till busstation. Där mötte jag Hanna som lämnat av sin son så att han kunde ta bussen till skolan. Hon frågade om jag skulle till skolan å jag sa Ja så då sa hon åk med mig typ så de gjorde jag :) Aldrig vart i skolan så tidigt som 5 i 8 förr men.. :=) Lämnade in min läxa till Dan å sen hade vi Naturkunskap med Bosse vi som hade Dan förra veckan.. Undrar om man gick på dagis eller hur det var. Först pratade Bosse. Sen fick vi gå ut å plocka svamp. Jag och Jennifer hittade en del å sen gick vi in. Jennifer mådde dåligt så hon åkte hem. Å jag gjorde engelska läxan på datorn. Sen fick vi kolla vad svamparna hette å lägga dom på plakaten där dom hörde hemma. Så som skivlingar, giftsvamp, tickor, matsvamp osv.. Inte särskilt kul om man frågar mig.. Men vi fick sluta tre eftersom Bosse skulle på möte. De var kul :D Åkte med Katarina till palmviken å mötte Linda. Gick å hämtade Liam på dagis å sen vidare till Milli. Beställde halloweenkläderna. Den dräkten jag ville ha fanns de bara en av så vi fick inte beställa den :( Fick ta något annat som inte var lika snyggt.. Beställde iaf från USA. 2200 någontin för 15 saker.- Fast jag betalade ju bara 740 kr för Liam å mig å då var det två dräkter, En peruk å två extra saker + frakten. Annars är det typ vad jag betalar för BARA min kostym utan peruk osv.. Sen åkte vi till systemet å sen hem.

Tisdag:
Betalade min lärare en hundring för en bok. Ska dock få tillbaka 49 kr. Hon hade ingen växel. ;) Hade matte på dagen å engelska på eftermiddagen. Redovisning på engelskan :( Usch. Så bjöd Pauly på Te, smörgås och kakor eftersom hon skulle redovisa om traditioner å te är ju en tradition i storbritannien. De var gott ;) Slutade tidigare. hämtade Liam å gick hem..

Onsdag:
Mossor.. Mossor.. Dagis.. Alltså vi klistrade mossor på ett papper å skrev vad mossan hette.. Det var allt vi gjorde på förmiddagen. Sen tog vi skolkort. USCH.. På eftermiddagen satt jag och Malin och stickade som gamla tanter.. Jag kom ganska långt. Men stickade lite väl löst på ett ställe så ser lite dumt ut men varför ska jag bry mig liksom :D Men vi slutade 1 timme tidigare idag å de var ju oxå skönt :D Gick och hämtade Liam å tog bussen hem. ja det vet ni ju. var ju idag busschauffören körde fel när hon satt i sina egna tankar. Gick med brorsan till affärn å handlade lite å..

Torsdag:
Jag missade skolan. Å jag missade ringa dagis. Tror jag iaf.. Jag var nog bara å latade mig idag med sötaste ungen i världen. förmodligen.. Roliga jag.. fast nej.. Jag kom på en sak. GRATTIS MAMMA!! Vi åkte ju och överraskade mamma på hennes födelsedag med en vacker tårta syrran gjort. Hon trodde inte den skulle räcka men så klart den räckte till mig, brorsan, Liam, Syrran,Christian, Mamma, Tommy, Kasper, Sanna, Robin och Gudrun :D Det blev en sen kväll för lilleman :D Men mormor blev glad av besöket ;)

Fredag:
Massa blev gjort idag.. Lämnade Liam på dagis. Det var alldeles mörkt där. Å det fanns inga människor. Jag började misstänka att det var stängt. Men längst ner i andra avdelningen fanns det en som duka. Å hon blev rädd när jag tilltalade henne. Men Liam skulle iaf vara där :) Dom andra var nere i stadsparken.. P åväg ner mot stan möter jag Hanna så vi stod och snackade lite.. En bra stund faktiskt. Så kom Liams dagis förbi :p Sa hej då till Hanna å gick till Arvika bostad för att se om jag kunde byta lägenhet för det har jag fått höra att man kan. Men då hade dom precis tagit bort det. Men dom skulle ta tillbaka det om många frågade om de så jag hoppas att många frågar.. Sen gick jag till banken å satte in pengarna som kom som ett brev på posten :) Sen kollade jag på present till Milli. Gick hem å tog med brorsan till affären. Så lagade vi mat å så gick ha till dagis å hämtade liam. Mötte upp brorsan, Mattias å Simon på Jysk så gick vi till systemet å handlade lite skit å så sen till perrys å köpte present till Milli. Både jag å brorsan gjorde det.. Gick till Dennis å lämnade av alkoholen å sen gick vi hem till mig å killarna hämtade mer alkohol å sen gick dom. Jag la Liam å så började jag städa å möblera. Jag tog köket, Liams rum och mitt rum samt garderoben. Medan jag tog Liams rum så hällde han ut HELA saltkaret i soffan. Min nyinköpsa salt så nu måste jag köpa salt igen. Gullig liten busunge.. Men han fick iaf ett bad innan han fick hoppa i säng :D Kollade på Idol oxå. Sen la jag mig vid typ 2.

Var på tjejkvällen med Liam och Milli oxå men minns inte vilken dag :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?