Lyssna INTE på Robin =)

2010-10-20
00:09:30
Klockan sex vaknade älsklingen. Jag gav han välling å han somnade om. När jag väl skulle gå upp tog det emot kan jag säga.. Halv tio väckte jag Liam å klädde på honom. Fast först skickade jag sms till linda och beklagade mig :) Vid tio kom Linda och hämtade mig och Liam. en väldigt väldigt sur Liam hämtade hon upp.. Vi åkte till Karlstad å vi kom fram till Haga i tid å utan att köra fel.. Så ropade agnetha upp Liam å vi gick med in. Så visade hon två skyltar med "myrornas krig" på. Såg de ut som för mig och Linda iaf. Hon frågade Liam vart bilen var. Han pekade. Vart ankan var? Han pekade. Likaså med katten å allt annat. Så jag frågade henne om hon såg sakerna å hon svarade ja klart och tydligt då kände man sig ju lite dum :) Sen visade hon några andra skyltar å så var vi färdiga. Vi var nog där högst två minuter.. Men nu blir det inga mer kontroller vad vi vet om för Liam kan se :D Sen åkte vi in till stan å besökte butiken Partaj. oj oj oj vad arg Liam kan vara. Var nog en läskig affär. Speciellt när Linda satte på dom knullande grodorna å jag satte på strippan ;) Liam blev så rädd så till slut fick vi gå ut därifrån. Utanför Mötte jag Mattias som påppekade att min son inte var så glad så jag fick ju berätta att butiken var lite läskig för honom ;) Sen hade Linda hört från Robin att Nya Peking skulle vara en bra restaurang med mycket mat å hej å hå.. Så vi letade upp den, hittade den å åt... Var vi nöjda? NEJ.. Mulan i stan är bättre.. Nya Peking var inte mycket rätter, DYRT, och mina friterade kycklingar var kalla.. Liam stod å körde gaffeln i huvudet på gubben bakom oss oxå.. Han e så go min son ;) Så vi kom fram till att vi INTE skulle lyssna på vad Robin sa :D Gick tillbaka till bilen och åkte till brunskogs konsum tror jag de var så Linda fick köpt lite godis :P Skulle jag emd köpa + att Liam hade sin bil med sig in. Så såg han en annan bil han ville ha så jag talade om att han inte fick den. Då lägger han undan sin bil + chokladen på hyllan så tar han den andra bilen som han ville ha.. Om det ändå funkade så ;) Min son är väldigt smart för att komma från mig hihi =) På väg från Karlstad vevade Liam ner rutan hela tiden med så Linda fick roa sig med å veva upp den :D Efter affären stannade vi till hos mamma för att hämta min filmer å Liam slutade gnälla :) Vi var väl där typ 1,5 timme innan vi åkte vidare till mig å såg på 2 filmer med brorsan. Den sista var så bra å vi skratta i ett typ. Sen gick Linda hem å brorsan lagade mat. När vi ätit upp å jag började kolla på desperata hemmafruar så gick brorsan hem till Linda. Liam vaknade å var vaken en timme men nu tror jag han precis somnat. Själv ska jag krypa ner i sängen å sova några få timmar tills det är dags å gå upp..


Vi gick över en sluss.. Linda var lite rädd :)

Liam uppskattade väl inte riktigt kinamaten :D

Linda tyckte iaf de gick att äta :)

Liam vevade ner rutan å raggade runt med musik å vind i håret ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?