Lyckliga Liam :D

2010-10-26
22:11:32
Idag gick vi upp klockan elva. Liam skulle som vanligt se pingu. å så satt han å sjöng med i pingulåten. så otroligt dålig låt.. Jag städade å rensade hallgaderoben på för små vinterkläder. Sen åt vi mat. Anders på expert ringde å berättade att jag skulle få en ny kamera så var bara gå ner å hämta den när jag ville. Så slapp jag betala batteriet så ist för nästan 600 kr fick jag betala 229 kr och sånt är ju billigt. Så tog jag på Liam kläderna å gick till expert. Mötte Therese där å vi gick in på kappahl först så hon fik köpt sig lite smink. Sen expert å sen till Kevins dagis. Dom hade flyttat barnen från deras vanliga dagis så var en till som gick runt å leta i alla byggnader innan vi till slut hittade barnen.. Tog med oss Kevin till Mc Donalds. Liam å kevin lekte å hade jättekul. Gick till konsum å köpte hårfärg å barnen lekte. Therese valde min färg bara så ni vet ;) När vi kom hem till mig sprang killarna runt och lekte medan therese färgade mitt hår. Enligt henne blev det skiiitsnyggt. men själv har jag inte bestämt mig för va jag tycker än. Vid åtta gick Therese å kevin hem å Liam somnade direkt :) Kevin är förresten Thereses 6åriga lillebror :p Liam blev så glad å såg så himla lycklig ut när han fick leka med en ny kompis.. Nu sitter jag och ser på desperata hemmafruar :) Och jag är såååå glad att jag fått min kamera.. Ujj vad här ska tas bilder :D


kevin

Sötaste Liam :)

Therese :)

Barnen läser lite böcker :)

min nya hårfärg
Postat av: Linda

Du blev visst fin i håret :) Passa dig bra tycker jag :)

Kommenterat -  Datum: 2010-10-26 Klockan: 22:58:51     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?