Idag är det måndag

2010-10-04
21:27:54
Sov länge idag. vaknade åtta av liam. gav han frukost å så somnade vi om. sen vaknade jag vid 13 av att Sture ringer och berättar att en på hans jobb har jobbat på detta tivolit men slutade jobba just pga att rumänerna är så klåfingriga så var ingen som ville jobba med dom. Därför dom bara hade polacker å rumäner där. Var bara polackerna som stod ut att jobba med rumänerna.. Iaf så vid fyra kom Marie hit å vi vi gjorde två polisanmälningar. Sen gick vi till expert. å trots min extra försäkring så täckte det inte stölden. Kameran var iaf så trasig att jag kommer förmodligen få ut en ny å de går på försäkringen. Men däremot får jag betala batteriet å minneskortet själv. plus självrisken så får betala ca 530 kr. Billigare än att köpa en ny iaf. Men ska kolla min hemförsäkring å se om den täcker stöld.. Sen gick jag till konsum å köpte frallor. Hem å gjorde soppa, frallor och ost. Osten tog slut å soppan var för varm för att Lia mskulle äta den tyckte han. Han hamnade i säng direkt efter maten å somnade så sött så.. Nu har jag uppdaterat lite här så jag ska gå in i duschen å sen lägga mig.. Skönt..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?