Bokmässan i GBG

2010-10-04
19:55:00
Den 24 september åkte ju vissa i klassen ner till Göteborg för att gå på bokmässan. Jag gick och lämnade Liam på dagis. Så möter jag Tobias på väg ner till bussen så jag fick ju typ panik å trodde jag missat bussen. Men så kom han över å sa att han tog fel på klockan och att han var väldigt tidig. Så jag hann lämna Liam och gå ner till bussen. Satt å väntade spänt på Emma som kom precis innan bussen skulle åka. Blev lite rädd där ;) Andreas körde våran mini buss. Jag, Emma, Celis, Felicia, Katrin, Viktor och Tobias åkte med honom. Sen hämtade vi upp läraren Hans i Åmål oxå. Resten åkte i andra mini bussen med läraren Bosse. Vi stannade på Rasta i Brålanda och åt "frukost". Jättegott.. Sen åkte vi genom uddevalla tror jag det var för att Bosse ville se på en bro. När vi kom fram till göteborg gick jag och Emma till Mc Donalds å åt mat. Emma såg en Morgan Freeman kopia :p Sen gick vi runt lite på göteborgs gator utan mål å så gick vi till bokmässan.. Jag tog massa fina bilder *Stolt* Fick MASSA gratissaker å såg lite olika kändisar. Bland annat Frank Andersson, Mark Levengood (stavning?) Caroline Af Ugglas, med mera.. Vid 17.30 gick vi ut för å leta upp en restaurang att äta på innan vi skulle samlas 18.30. Vi hittade en jättefin restaurang med en snygg servitör. Jag tog en cider till pizzan å Emma tog en öl till Pizzan. Sen tog vi massa bilder. Servitören tog en bild på oss oxå ;) Sen tjatade vi om att få ta kort på honom å han gick med på det bara han fick vara med oss på kortet så de fixade vi ju. För jag tog som sagt MASSA SNYGGA KORT!!!! Vi kom 10 minuter för sent till att träffa klassen så när vi kom dit var alla borta. Å vi hade inte nret till någon. Till slut hade 118118 nret till Hans så vi ringde han å mötte dom vid bilarna. På hemvägen läste Hans bamse för oss å vi spelade lite spel å hade oss. Kom hem vid 22.30 ca å då hämtade Linda mig och emma på busstation så släppte hon av Emma å sen mig. Linda skulle upp och jobba så hon hade slängt ut brorsan som var full. Han skulle sova hos mig men han var inte här så Linda blev orolig å hemma var han inte å ingen kompis hade sett honom å Linda hade hans mobil. Till slut åkte vi ut och leta efter han jag å Linda. Kollade alla krogar på 10 minuter om ens det. Kollade igenom hans telefon men hitta inget intressant. Jonny ringde polisen och anmälde honom saknad.. Efter nån timme skickar mamma till BRORSANS telefon att han kommit hem. Han hade GÅTT från stan till Edane. Så vi åkte hem till mamma med hans telefon å sen åkte vi hem. Jag somnade typ direkt..



Här skulle det har vart en massa snygga bilder men då min kamera blev stulen å mina bilder likaså så finns de inte längre några snygga bilder att lägga här :'(
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?