Bara 16 timmar :)

2010-10-13
00:17:41
Igår kväll la jag mig klockan 18. Vaknade idag klockan 10.15 så jag fick bara sova 16 timmar ;) Inte så illa..

Hade sovmorgon idag pga att matteläraren skulle på möte. Så lämnade Liam på dagis kvart över elva å så mötte jag Nina på busstation. Sen åkte hon till skolan med Monika men jag avstod. Mötte jennifer å Malin på väg till skolan.. Hade engelska å vi blev uppdelade tre och tre. alla grupper fick en text på en sida dom skulle berätta om för klassen. våran grupp? Vi fick FYRA sidor.. Och jag fattade inte ett skit ärligt talat.. men viktor skötte redovisningen galant :) hämtade Liam, handlade å tog bussen hem. Samma gamla tant gick av med oss och tog ett allvarligt snack ed Liam om att man inte ska gå på vägen eller parkeringa för då kommer bilarna köra över honom å då blir man ledsen å man ska hålla mamma i handen, sitta fint i barnvagnen osv.. :) Liam lekte lite i lekparken innan han ville bli med in.  Sen satt vi å mös framför datan å lyssnade på melodifestivalsbidragen för en kompis har blivit uttagen :) Sen la jag Liam, såg på desperata hemmafruar, couger town och det som kommer efter :) Nu ska jag sova.

Men först kan ni ju rösta på Gustaf :) Genom sms skriv 183 och skicka till 72211
Länken tar er till låten om ni vill höra den innan ni röstar ;)

http://svt.se/2.141560/gustaf_lowenstein_-_i_det_bla?lid=puff_2185560&lpos=lasMer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?