ÄNTLIGEN Halloween :D kvällen

2010-10-31
21:40:17
På vinden satt Christian vid sin bar och väntade på oss. Alla började ta kort på vårt dessertbord så ingen märkte honom förrän dom tagit färdigt korten :p I år var alla bra utklädda. till och med brorsan lägger ner sig mer å mer för varje år. han som vägrade att ens ta på en häxhatt dom första åren :p Vi började med att äta pirogerna som ingen orkade äta upp. Inte ens liam ;) Sen var det dags för gruppkortet. Vi har alltid tagit det i slutet å förra året blev Liam alltså inte med på kortet så i år tog vi de i början så att Liam skulle kunna få vara med. är ju kul om den sötaste får vara med på gruppkortet :) Sen var det dags för dessertbordet å sen kom Liams farfar och hämtade honom.. Å då var det dags för lekarna :) Efter att vi lekt två timmar så var det dags att rösta fram snyggast manliga å kvinnliga utklädnad.. Lekarna vann Mamma (Som vanligt) å hon fick ett sällskapsspel som hette hänga gubbe... å kung å drottning blev brorsan å Marie.. =) brorsan blev så glad att han vann någonting så han gick med på att vara med på kort =) Sen drog jag, Linda å Chrille ner till Tiki. Chrille sa till mig att sluta vara så blyg att jag inte märker när killar raggar. Det är tydligen amssa som gjort de när han var med utan att jag märkt det.. Bra bror man har ;) När vi väl kom fram till vakten så tittar han på chrilles legg å sen på chrille å så säger han å hur fan ska jag se de då? Chrille tar av sig hatten å vakten säger har du gjort dig såhär mycket besvär för att ta dej in så kan du lika gärna gå in ;) Mina fötter gjorde asont.. jag skulle bjuda Linda. Å enligt sidan kostade de 100 kr så jag lämnade fram 200 å så fick jag tillbaka 80 kr.. Då kom de en tjej å började prata med hon som tog betalt så jag sa jag betalade för två så då gav hon Linda en stämpel. Vi gick alltså in för 60 kr var ;) Brorsan bjöd på en rosa panter och en cider. Han är ju världens bästa bror :D Vi dansade å vi snackade å vi hade skitkul. Jag och brorsan satte oss i soffan å så kom de två killar å satte sig. Dom hette Erik å Erik. Sen kom de en tredje som hette Erik ;) De visade sej att dom hette nilsson, Jonsson å svensson :D haha tiki gubben tog kort på mej å Linda när vi dansade och mig å brorsan när vi satt i soffan så vi hamnar väl på internet snart ;) vid två gick jag och Linda till timmys å där skildes vi åt ;)


Christian

Linda

Marie och Dennis

Liam

Brorsan

Christian å Milli

Linda och Brorsan

Marie och Dennis

Jag och Liam

Gudrun och Mamma

Gänget smäller ballonger

Läkaren säljer sprit :p

Linda och Jag

Milli, Viktor ocgh Christian

Majshämtning

Drottningen. vann med en röst över mej :( ;)

kungen

Kung och drottning

Linda dansar ;)

Victor?

Jag och Victor?

Är Linda rädd för brorsan eller Polisen? =)

Niklas

Ole
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?