7 Oktober 2010

2010-10-08
15:05:16
Jag måste ha kännt på mig långt där inne i mitt medvetande att jag skulle tappa kameran. För första gången i mitt liv så tog jag mer kort med mobilen i lördags än vad jag gjorde med kameran.. Märkte jag nu när jag kollade mina bilder :p

Liam åt varannan timme. Inte lite heller. 3 smörgåsar å sen 1 timme efter det åt han två portioner potatis å fiskbullar :D Någon som satsar på att bli stor å stark kanske? =) Liam hjälpte mig skala potatis. Han fick bara skala en för jag orkade inte vänta så jag skalade resten :p Brorsan äter ju inte fiskbullar så jag sa att han kunde göra i ordning matlådor av det som jag bara hade åt en i frysen. Så han stekte kottletter å köttbullar. Kottletterna skulle han tina först å han tina dom så länge att dom typ var färdigkokta när han tog ur dom :) Sen såg vi på en film XX/XY behöver jag säga att den var kass?? :) Efter det så sa chrille att jag skulle fixa matlådorna åt honom. å jag tog honom på allvar. Så jag tog fram två lådor å la kottletter i den ena å köttbullar i den andra. Sen tog jag mina stackars potatisar å delade upp dom på två å så fick han brunsås. Så kom han tillbaka å titta ner i lådan å sa men seriöst?? Å jag svarade ja vadå då? De är ju kottletter underst å så e de ju små potatisar å han bara ah okej då.. Ni förstår det är inte första personen som säger till mig att jag gör för stora matlådor. Vadå ville brorsan inte ha mina 13 potatisar till kottletterna? :) Liam vaknade vid halv ett i natt så jag tog upp honom å så kollade vi ut mot den kolsvarta skogen. Jag frågade om han såg några barn eller djur å han svarade nej så jag förklarade att det är för att dom ligger hemma å sover :D Han somnade strax efter det. Tur man har en unge som lyssnar NÄSTAN jämt ;)

Här skulle jag ha lagt ut lite bilder men då min data inte kunde det så var det kört.. SKITDATOR!!!!!!!!!
Postat av: Milli

13 potatisar haha =)

Kommenterat -  Datum: 2010-10-12 Klockan: 22:03:55     URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?