5 oktober 2010

2010-10-08
14:33:43
Var hemma från skolan/dagis idag med. Städade lite. gjorde inget. gjorde lite mer, gjorde mindre... Brorsan var oxå hemma från "jobbet" idag. han försov sig fast att jag gjorde ett tappert försök att väcka honom 13.20.. På kvällen kom mamma och hämtade mig och Liam och vi åkte till Hanna.. Lite läskigt att åka till henne för jag smyger alltid i huset. De har gått bra ända tills idag.. :) Lisbeth hade tuppewear visning å hon ville att jag skulle ha en så att jag kunde få en degskål. De kan jag behöva :) Så jag ska ha min på lördag. Vill du komma så är det bara att komma :) Sen åt vi kladdkaka och glass.. barnen sprang runt och lekte.. Sen åkte vi till affären å jag hade ju glömt plånboken hemma fast at jag köpt en ny snygg handväska som jag hade med mig :) Mamma betalade åt mig. 24 kr =) Sen släppte hon av oss hemma å Liam somnade. Själv satt jag å kollade på desperata hemmafruar ååå vad bra program :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?