31 oktober 2010

2010-10-31
21:47:37
Idag sov jag till två. Sen gjorde jag korsord å åt mat. Sen gick jag ner till affären å köpte lite mys :) Kom på att mina skor var hos Milli å jag har sååå ont i mina fötter å massa blåsor att jag inte ville ta på mej högklackade skor igen. Kom på att jag har mina moonboots så dom tog jag till affären :D Kom hem å såg på film. Sen kom Liam hem med nya kläder han fått av sin farmor. Jättefina kläder :) Han ville inte mysa så jag fick se klart filmen medan han körde bil å sen la jag honom. Han somnade direkt. Sen kom Linda och brorsan å lämnade mina skor å smink som dom hämtat hos syrran. Men dom tg inte med sig min påse med mer smink å kläderna å de så får hämta de någon annan gång.. Nu ska jag krypa ner i sängen å läsa en deckarroman :) Har lov en hel vecka om jag inte sagt det ;) Ska bli skönt å vila ut sig :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?