Hahaha Christian :)

2010-11-01
22:45:07
Gick upp vid tolv idag.. Skönt :) På eftermiddagen tog jag på Liam hans nya snygga jacka han fått av farmor å så gick vi ner till konsum. tog tid idag. Så handlade vi till tacos. Liam skulle bära colan själv å är rätt tung för honom så han kämpade på å var en kille som frågade om jag skulle ställa mig i kön å jag sa att han kunde gå före eftersom jag är så snäll :) Kom iaf hem till slut. Såg på pingu givetvis å sen åkte vi med Milli och Christian till mamma å Tommy som flyttade i Lördags så kollade in deras nya hus.. Där började vi diskutera datorer. Å Milli har fullt på sin men kan inte bränna ut eftersom brännaren är trasig å vi VÄNTAR PÅ VÅRA NYA ÄN!!!! Väntat i 2 månader tror jag.. börjar bli irriterad.. Så Christian sa att de var väl bara köpa ett nytt minne så man fick plats med mer. Så vi sa att det är ju en ny hårddisk hon måste köpa för att få plats med mer å då sa Christian är det inte hela själva datorn som är hårddisken då?? Fan vad vi skrattade. Christian erkände att han inte var så haj på datorer :) Klockan åtta kom vi iaf hem igen å 3 minuter senare kom Linda hit =) La Liam å så gjorde vi Tacos å mös. jag talade om att pensionärsjävlar skulle börja idag å hon tyckte de lät kul så hon stannade kvar å tittade på det fast att hon ska jobba klockan 8 i morgon bitti. De var iaf jättekul måste jag säga. Får nog börja följa det :) Nu ska jag ta mig ett lngt bad å sen får jag nog hoppa i säng.. Härligt med Lov ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?