Haha Christian 2 ;)

2010-11-05
12:43:35
Igår kom Siv och hämtade Liam vid tio.. Jag städade, Gjorde korsord, läxor och sov.. Sen ringde syrran och väckte mig å frågade om inte dom kunde få komma till mig å se på film så de fick dom ju. När dom väl var här ville jag ha något gott så vi åkte ner till affären.. Ja ÅKTE. Ni förstår Christian ville inte gå ner för backen utan han ville vi skulle ta bilen. Jag sa att han kunde ju stanna här så kunde vi gå men de ville han inte för vad skulle han göra här själv. Så vi gick ut till bilen han fällde upp sätet å så var vi på konsum. Köpte ingridienser till marängsvisch. Kom hem å satte på en asdålig film med jim Carrey.. I love philip Morris tror jag den hette... Mitt under filmen pausade vi å jag och syrran slängde ihop marängsvischen. Syrran la fram allt på bordet medan jag vispade grädden å sen slängde vi ihop allt. Å när vi var färdiga fick jag syn på marängerna så jag sa Men Milli!! Å då började hon gapskratta å sa oj då :p Så vi fick slänga lite maränger här å där.. Christian började ta på ett ställe så sa han å vart ska jag a nu? Det tyckte vi var jätteroligt :p Sen frågade han om de räckte med det han tagit eller om han skulle ta mer. :) Efter filmen åkte dom hem å jag läste en bok. Måste läsa ut den så jag kan börja med engelska boken. Tror den ska vara färdig 22 nov?? =) Sen la jag mig å sov..

Idag vaknade jag vid 11 av att Liams ena dagisfröken ringer. Hon ville bara tala om att dom ska ta kort på måndag så att jag visste de ifall jag ville styla upp Liam eftersom vi har haft höstlov hela veckan :) Så de var ju bra å veta kanske :p Funderar på att dammsuga och skura nu så de e snyggt när Liam kommer hem.. Sen får de nog bli en film..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?