Flickan...

2010-11-19
00:36:39
Flickan som alltid ställer upp??! Eller?! På den senaste tiden har folk hört av sej som inte hört av sig på år.. varför? För att dom vill ha nått såklart. Och såklart jag är dum och ställer upp för att jag inte har något bättre för mig.. eller något liknande...

I måndags var klassen i Örebro.. Nice....

I Tisdags bakade Liam pepparkakor. Hos Linda.. Vi var där å skulle baka men var väl mest liam som bakade medan vi beundrade hans konstverk :)

I onsdags var vi sjuka å gjorde så lite som möjligt. Ärligt talat vi sov HELA dagen.. Fick inte Liam i säng förrän vid elva. Förståligt.

Idag har jag städat och sett på film. Busat med min unge oxå.. Han somnade halv sex i fotöljen när han kollade på barnprogram. Det har ALDRIG hänt att han somnat någon annanstans än i sängen hemma.. Väckte han efter tio minuter å höll han vaken till sju då han somnade om direkt i sängen :p

Sen på facebook har det gått runt en status om att man är emot barnmisshandel.. Den var så sorglig att jag grät. Är så otroligt känslig för minsta lilla sak för tillfället.. Vilket dåligt samvete man ska ha efter att ha mördat sitt barn å vad dåligt man ska må.. Att det stod mamma jag älskar dig är ju som en kniv i hjärtat efter ett mord.. Jag fattar inte att man kan göra så.. Ungarna är ju ens allt. Iaf för mig. Utan Liam hade inte jag vart hel..

I morgon ska jag och Liam till syrran och baka lussekatter.. :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?