Underbar lördag kväll/natt :)

2010-05-10
19:48:22
Vid 20 gick jag hem till Linda. Hon hade precis kommit hem från jobbet. Å jag var så anfådd å hjärtat slog volter. Så Linda undrade om jag sprungit. Vilket jag inte hade då jag gick lugnt och försiktigt så hon kände på mitt hjärta å utbrast oj så fort och hårt det slår haha.. Sen när Linda var färdig bytt å fixad så gick vi till timmys å köpte mat. Det var äckligt så jag slängde det strax efter. Mötte Sara utanför festen så vi visste vart vi skulle. Och när vi kom in i Johan å Theodors lägenhet så var det kärlek direkt :D Man kom in till en enorm hall med en himla massa dörrar. Kollat igenom alla dörrar å kom till stora rumet å ställde oss i fönstret. Vilken underbar utsikt må jag säga. Man ser ju väldigt mycket arvika :) Satte oss på balkongen med Lasse, daniel, Henrik, Axel, Theodor och Johan. Lasse gick strax efter att jag och Linda kommit. När killarna började frysa så satte vi oss inne ist. Killarna lärde oss massa fyllespel så var ju bara lära sig spelen och bli full :p Jag fick aldrig ett kisskort så jag var tvungen å ta 15 klunkar i straff för att jag gick på toa. Inte konstigt man blev full ;p Sen kom Cecilia, Mattias och Björn. Strax efter att dom kommit så bestämde Sara att hon ville ha luft. det ville jag med. Så vi drog med Linda, Henrik och Johan ut. Vi hamnade på Rajjens. Jag och Linda hade skrivit till brorsan under kvällen som var hemma. men vid 23.30 eller nått så kom han till Rajjens :D Och där träffade jag även min brud Therese :D Linda vann och jag kom sist. Whiooo :p eller nått.. När rajjens stängde gick vi till Mulan men dom hade 20års gräns igen så vi sket i det eftersom brorsan bara är 19 snart. På väg hem till Johan och Theodor så sa vi hej då till Brorsan och Linda. Linda skulle upp och jobba tidigt så hon skulle egentligen bara med en liten stund men tror hon tyckte det var så kul att hon fastnade :D Väl tillbaka på festen så hade dom saknat oss :) Daniel köpte 3 kebabpizzor som vi alla satt å mumsade på. Axel plockade bort löken åt mig :) Gulligt. Vid halv tre tiden gav alla upp å gick hem typ. Jag, Cecilia, Axel å björn tog följe. Björn vek av 100 meter senare å strax därefter vek Axel av. Så jag och Cecilia fortsatte hem till mig. Vid statsparken kom en kille bakom oss å käkade mat från Timmys så vi började snacka med honom.Visade sej att vi bodde på samma gata :) När vi kom utanför honom så skildes vi åt å gick vidare till mig. vi stannade vid en annan port och kollade läget lite. Då kommer en kille ut på balkongen å vi står å snackar ett tag. Sen undrar han om vi ville komma in för han hade sprit. Men så började han snacka om sitt ex så vi tackade nej å gick hem ist. Cecilia kollade datorn en stund å vid typ 4 gick vi och la oss. En jävla kul kväll måste jag säga :) och Daniel var ju rolig. Hans kommentar Hej jag heter Linda med L var oslagbar hahaha. Tack för kvällen gänget :D

Tyvärr blir det inga bilder för de går inte ladda upp några :(
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?