Torsdagssöndag :O

2010-05-14
14:37:20
Mamma ringde på onsdagkväll och sa att jag nog fått mina pengar från Telia. Så i torsdags åkte jag, Liam, Syrran och Christian till mamma för att hämta lappen :) Christian släppte av oss å åkte till garaget. Jag och syrran satt å spelade skip-bo med mamma och Tommy. Milli vann :( Och sen sa Milli något som var HYSTERISKT kul... :D Tyckte iaf jag och mamma. Hon sa nämligen att när hon fött barn så ska hon åka hem å göra en ny SAMMA DAG!!  Hon vill ha sina barn tajt. Men både jag och mamma talade om att det fanns ingen chans att hon skulle vilja ha sex samma dag som hon fött barn och att man inte ska ha sex på 8 veckor. Det hade hon ingen aning om så det var kul :D Men det ska allt bli kul å höra hur Milli känner den dagen hon väl får ett barn. :D Sen satt jag, Mamma, Milli och Liam å stirrade ut genom fönstret när Camilla kom. Efter ett tag vinkade jag till henne eftersom hon vinkade på mig. Då hade mamma och Milli precis satt sig ner så vi tyckte det var lite kul att hon inte tittat på oss lite lite tidigare :P Sen kom Christian och hämtade oss igen. När jag och Liam kom hem tog jag min sista mjölk och nästan alla ägg så gjorde jag pannkakssmet. Liam ville vara med så det fick han. Medan jag stekte dom två första pannkakorna passade Liam på att lägga diskborsten i smeten. Den som jag precis diskat en stekpanna med, den som hade massa diskmedel på sig eftersom jag sprutar direkt på borsten. Ja precis nice. Så jag slängde smeten å satte Liam för att äta smörgås ist. Det var inte så populärt... Sen var det läggdags :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?