Töcksfors bilskrot igår :D

2010-05-31
23:47:50
Söndag:
Grattis till oss underbara mammor ;)
Ida vaknade tio i fem å tyckte att hon ville ha mat. Hon somnade om direkt efter som tur var :) Klockan sju vaknade dom andra två små busfröna. Dom fick frukost och gick och satte sig i soffan och kollade på teletubbies. Sen började dom slåss. Liam körde på Alva och Alva slog Liam i huvudet med en aktivitetsbräda. Trevliga kompisar. Vid 10 somnade dom båda om och Ida vaknade. Så jag och Ida satt å kollade på Teletubbies :D Vid tolv vaknade dom små liven och vi roade oss fram till halv två då syrran och Christian kom för att hämta mig och Liam. Så jag gjorde i ordning ungarna å tog alla väskor och gick till parkeringen. Dit kom Malin och Lizette och hämtade Malins barn :) Vi andra åkte vidare till mamma. Brorsan och hans kompis DG var ute å meckade med bilen så vi bjöd in dom å sa att vi hade fika med. Syrran hade bakat någon sorts bakelse som var god :) Liam gillade iaf grädden på den haha. Var bara där i 30 minuter för mamma å Tommy skulle åka till Tommys mamma å äta middag.. Trevligt att hälsa på mamma å det händer ju tyvärr inte så ofta :(


Efter att vi vart hos mamma åkte vi hem till mig ås jag fick packa ner lite blöjor till Liam. Åkte till Milli så hon fick byta kläder å Christian fick byta skor. Så började vi resan bort mot Töcksfors. Stannade till på köpcentret men var inget kul. Så åkte vi vidare till Gränslöst å där var det ju lite roligare :) Sen gick vi över vägen å åt mat på centralen eftersom Liam började bli hungrig. Jag och Milli satt och skrattade åt saker Milli sa å Christian förstod ingenting. Bra för Milli att veta att Christian aldrig lyssnar på när hon pratar med andra så hon kan säga vad som helst hehe :D Efter maten gjorde vi det vi kom dit för att göra. Vi åkte till Skroten. Japp precis bilskroten. Christian sa att det var typ en mil ifrån Töcksfors. Men när vi åkte med den kurviga grusvägen i en evighet så frågar syrran om vi inte är framme snart. Christian svarar jätteallvarligt att han inte vet om vi är rätt eftersom han inte känner igen sig. Milli frågade om ha nskämta å det lät som hon trodde honom så jag var tvungen att skratta för strax innan hade han berättat att han och Henrik hade fått bensinstopp på den backen vi åkte förbi haha. Men vi kom allt fram till slut. kul att göra nått annorlunda men fler gånger åker jag nog inte dit. Gissa vad Liam sa då? Bil, bil, bil titta bil :D Han öppnade även dörrar på vissa bilar å körde iväg i andra bilar å så :D




Liams favorit taktor :D









Ett flygplan hörde han :D







Jag tog ca 60 bilder. Syrran tog 450 bilder någonting haha :D Var hemma vid tio. Vid elva somnade Liam å då somnade jag oxå lite senare :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?