Tisdag

2010-05-18
22:37:53
Jag var så jäkla trött när jag kom hem från Norge igår vid åtta tiden likaså Liam. Han somnade ändå inte förrän 22 å jag låg å vände å vred mej å läste bok osv. Men nej jag kunde inte somna då heller! klockan 8 somnade jag och Liam vaknade 10. Så var bara gå upp å låtsas att man var världens piggaste person. Jag är förkyld, ont i öronen, ont i halsen och i huvudet. Jag är så stel i nacke och rygg att jag knappt kan röra mig :( Halv ett fick Liam sova middag. Trots att han inte ätit något idag. Halv tre vaknade han. Senare på kvällen gick vi ner till Konsum å handlade. Brorsans kompis Simon satt på sin mormors balkong med sin Mormor så jag stannade till å pratade lite med dom. Han tyckte inte att jag skulle gå ut och gå i regn. Kan nämna att det bara kom några få droppar :D Så nu har jag pratat med din mormor Sara ;) Handlade ägg, välling, bröd och nyponsoppa och det gick på 131 kr. SHIT :( Fast sa väl inte klaga. Dom hade ju inte den vällingen jag brukar köpa det vet jag. Så jag tänkte testa en ny variant. Liam fick välja på dom 3 dom hade å han valde en sort. När jag la honom för kvällen gav jag han den nya vällingen. Men han äter den inte. Har jag tur så äter han den inte för att han inte ätit något idag. För han får allt äta upp det paketet även om han inte gillar den. La liam halv åtta å han somnade inte förrän 22.20 typ. Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag får sova i natt. Men känns inte som att jag får det :(
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?