Stolt :D

2010-05-24
23:47:52
Igår var jag en stund med Sofia :) Vi snackade om hur killarna ska vara å vi har samma stuk på dom typ. Så vi kom överens om att jag får dom långa och hon tar dom korta så bråkar vi inte om killarna :D Sen var jag och Liam ute i lekparken med bland annat såpbubblor. Och alla barnen ville ju testa att blåsa. Så den ena slänger en stor laserpistol i näven på Liam. Den var ungefär lika stor som Liam å såg så äkta ut att jag var tvungen att kolla om det var en leksak. haha. Efter att alla ungar blåst å hällt på varandra osv så var det slut. Så mycket för att man var snäll och lånade ut. På kvällen kom Fredrik hit. Jag stod och diskade och Liam står på en stol vid fönstret som vanligt så skriker han pappa och slänger sig ner på golvet. Sen rusar han upp på stolen igen å kollar om det verkligen var pappa som kom och det var det ju så då rusar han till dörren så stod han där å vänta tills Fredrik kom upp. Det såg så gulligt ut :) Liam kissade på pottan ÄNTLIGEN :D Han blev så stolt när jag talade om hur duktig han var att han satte sig å pressade ut lite till :) Sen satte Fredrik på honom pyjamas och la honom för första gången :D Han tyckte Liam var tyst. Vilket Liam blir så fort man stänger dörren :) När Liam somnat så åkte Fredrik hem.

Idag var vi lediga från skolan berättade Madde. Läraren har INTE berättat det för oss så några åkte till skolan ändå. Det är så dåligt informerat på skolan att ni anar inte... Man blir lite irriterad. Idag skulle jag skriva färdigt min bokrecension och mitt fördjupningsarbete men klockan går så fort att jag inte hann. Milli var här på en mega visit innan hon skulle handla. Liam och jag var ute å gick en sväng i det fina vädret. Sen käkade vi mat. Liam åt två mega stora smörgåsar. Å jag har kommit på vad jag ska göra. Gå igenom kokboken å se om det finns nått som låter gott :D Ska lära mig laga mat nu förstår ni :D Liam har kissat på pottan idag med :) Nu kanske han snart blir blöjfri om jag får som jag vill :) Då sparar man ju några extra hundralappar :) Nej nu ska jag sova. :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?