Snusksöndag :(

2010-05-10
20:05:35
Blev väckt klockan åtta av ett sms. Som vanligt typ :p somnade om en halvtimme seanre å sov till typ 10. Då gick jag upp å kollade datorn och så. en timme senare vaknade Cecilia så hon satte sig vid datan. Hon brukade chatta på en sida så vi gjorde det. Sen kom hon på att jag har cam så då körde hon video chatt ist. Båda måste ha cam för att kunna videochatta. Iaf så var det killar som runkade, magar, tjejer som lekte, kille i tjejkläder och även en kille som trimma könshåret med sax. jag säger bara en sak. Tack gode gud för disconect knappen. Den var väl använd kan jag säga! Men Cecilia hittade iaf 3 vettiga killar varav en svensk. Han frågade vart hon kom ifrån å hon svarade sverige. Vi satt å kollade på honom samtidigt och ni skulle sett hans min när han såg att han inte var ensam svensk på chatten ;D Den första vettiga killen hon skrev med sa att han hörde oss. Tyckte det var konstigt eftersom jag inte hade mic vad jag vet :) Hon skrev att hon inte hörde honom och han tyckte det var konstigt. Några timmar senare kom jag på att högtalarna var avstängda så jag satte på dom och vips så hörde man killarna snacka indiska eller lyssna på musik eller nått annat språk. Då hittade vi även en avstängningsknapp för micen så vi stängde av den :) Vid sex kom lilla gubben hem igen :) Så då visade Cecilia barnprogram på youtube för Liam. Sen lekte vi lite å hade oss. Halv åtta gick hon. Jag la Liam och han somnade nästan direkt. Jag satte mig och kollade på ballar av stål och sen gick jag och la mig :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?