Seeeg dag!

2010-05-02
22:43:56
Liam vaknade klockan sju idag. ville inte somna om förrän tolv. Gissa om jag var rätt död då. Så jag sov oxå :) Vi gick upp kockan två å lekte lite och sen gjorde jag mat. Liam åt korven och sen var det bra typ. Efteråt lekte vi igen. Liam kunde inte bestämma vad vi skulle leka med så vi lekte en spark på bollen, ett race med bilen och en spark på bollen igen. eller nått liknande :) Vid sju la jag honom men senare går jag in och kollar varför han bankar i sängen. Då hittar jag en liten busig kille ståendes i sängen med endast ett lakan kvar i. Tog upp han å vi kollade på en film om gäss. Sen kollade vi på ballar av stål. I första pausen la jag Liam igen och då somnade han. Idag var morsan bäst. Jag skratta väldigt =) Speciellt när det stod att det var hans chef som var med haha.. Nej nu blir det sängen :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?