Ny dag igen då

2010-05-06
19:44:12
Vaknade klocna 11 idag. tog upp Liam å käkade lite frukost. Sen började jag städa köket ordentligt. Skrubbade lister å skåp osv. Det har tagit hela dagen och jag är inte färdig. Men kan vara för att jag gjort massa annat mellan :D Liam somnade igen klockan halv ett. Och klockan två kom syrran och hämtade oss. Åkte till systemet å handlade inför lördagen. Milli handlade oxå. Jag var före henne. Satte Liam på den lilla bänken på kassan medan jag betalade å tanten i kassan blev kär i Liams jacka (Precis som alla andra) och frågade vart jag köpt den. Jag har köpt Liams skinnjacka på HM så då vet ni :) Sen betalade syrran och då bad tanten henne visa legg så hon frågade om det inte syntes att hon var min stora syster eftersom jag slapp visa legg :) tanten tittade på oss båda igen å sa jo nu ser man det haha.. Hämtade upp brorsan och Dennis på Hugo och körde dom till Dennis. Så skulle vi köra tillbaka dom till hugo oxå.Så killarna går ut å säger inte hej då. Så Milli säger till mig jaja kul å träffas hej då så börjar hon köra så jag bara öh men hallå du ska köra tillbaka dom oxå så vi började skratta så sa Milli jag tyckte det var konstigt att dom inte sa hej då :=) När killarna kom igen så körde Milli hem mig och Liam eftersom det var närmast. Sen åkte dom vidare. Jag gick in och skrubbade lite till på köket medan Liam stod på sin favoritplats. Stolen vid fönstret :) Sen lekte vi lite på Liams rum. Idag gav han mig mat förstår ni. men det var nog rå mat för han använde inte spisen :D Efter det gick vi ut på gården. Liam lekte lite i lekparken men sen sprang han runt å titta på dom andra barnen. Han såg så lycklig ut när han sprang omkring på gräsmattan å skrattade för sig själv. Tänk att min lilla buse blir 2 år om inte ens 4 månader. Det är helt otroligt. Satt å kollade i bebisboken förut. Att han vart så liten :) Efter en timme gick vi in och Liam fick hoppa i badet. Jag skrubbade på köket igen... Sen tog jag upp Liam och gjorde i ordning han för natten. La honom i sängen och sen läste jag god natt saga för honom. 19.18 sov han som en stock :) Nu ska jag poppa lite popcorn å se på film :D Sen ska jag nog fixa resten i köket :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?