Monster Truck Action :D

2010-05-15
16:30:13
Igår gick jag och Liam ner till banken. Satte in mina pengar från Telia :D Sen gick vi till konsum och köpte mjölk. Kom hem och satte på en film. Den var bra. Sen vid halv tre la jag Liam. Då var han mycket gnällig för att han inte fick sova när han ville :p fem över halv fem vaknade Liam så då satte vi oss och åt mat. Strax efter fem kom syrran och Christian och hämtade oss. Jag hade lite huvudvärk. I karlstad körde Christian fel två gånger för dom skulle åka genom Skåre ist för den vanliga vägen. Men 18.10 var vi framme. Blev lite besvikna över att sittplatserna var INOMHUS. Vi ser en lång gubbe med clownnäsa som roar publiken där ute och man såg att han pratade i mikrofon. Tyckte det var synd att vi inte hörde vad han sa. Men sen kom han in till oss :) Han gick på styltor så han fick böja sig ner för att komma ut och in. Iaf så kom han in och vi tog lite kort på snubben. Milli har sitt STORA objektiv och vi satt på andra raden med ingen framför oss så hon syntes å det fick han ju syn på :) Så han kom fram till oss och frågade henne vad hon hette. Hon svarade Milli så han sa Milli vanilli å alla skrattade. Milli skämdes så det var roligt om hon bara visste vad som stod på lur hahaha :) han bad henne räcka upp handen, så sa han att han behövde en frivillig å vad snabb du var sa han till Milli som räckte upp handen. Hon fick gå fram till trappan å han frågade om hon stått på scen förr. Hon svarade nej fast att hon har det. Han bad om en 20 lapp från publiken. Till slut fick han en 50 lapp av en kille som hette Ali. Han bad Milli att sätta fast den på hans bröst med en häftapparat. Efter lite övertalning så gjorde Milli det och ja hon SKÄMDES :D Han sa att det gjorde ont och att det var tydligt att hon inte stått på scen innan för på scen LÅTSADES man bara man gjorde det inte på riktigt. Så sa han att om han gett henne en hagelbössa så skulle hon väl skjutit då med :p Liam ville inte ha hörselskydden på sig. Det var inte så högt ljud inne iaf. Och inne såg man så jäkla dåligt. när jag väl fångar ett hopp på kort så är hela fönster stolpen mitt i. Min huvudvärk började bli värre så i pausen bad jag om att vi skulle gå ut för då såg vi säkert bättre oxå. Så vi gick ut å Liam ville fortfarande inte ha hörlurarna på. Det gick bra när dmxarna var igång och även crossarna. Men när den första monster trucken startade blev Liam så jävla rädd att han ville ha på hörlurarna resten av tiden. vilket var tur för jag tror nog att den andra monster truckern gjorde mig döv. Helvete vad man inte ska kolla på sånt när man har huvudvärk... Tyckte dom körde lite lite med monster truckarna men dom drog ju trots allt 1 liter på 10 meter. Rätt mycket. Och Liam tyckte ju det var intressant som tur var. Men vad gillade han bäst? Ja precis TRAKTORN som fick flytta en bil som slutade fungera. Han var så intresserad av den att Christian gick bort och tittade på den med Liam efter att showen var slut. Sen kom dom tillbaka till oss och då ville Liam ta både mig och Milli i handen för att gå bort å visa oss traktorn men vi sa att vi såg den ändå :p Den långa gubben hade nu tagit av sina ben å drack öl. Han kom fram till mig och Milli och tackade för hjälpen. Milli sa att hon inte var beredd på det och han svarade att det var det roligaste att se deras miner när dom funderade på om han menade allvar :D Nu var min huvudvärk så illa att den gått över till illamående. Milli sa att jag var varm. Christian stannade på macken så jag fick köpt vatten och en korv. Tog en tugga å insåg att det där var inget för mig. Gav korven till Liam. Efter vägen fick Christian stann så att jag fick gå ut och spy. Så fort vi var hemma vid 22 la jag Liam och sen gick jag och la mig utan att veta ifall Liam somnat. Men antar att han somnade så fort jag la honom.








I morse blev jag väckt av sms halv nio. Mådde bra men alldeles för tidigt att gå upp. Vaknade 11 igen och gick upp. Skulle på bilträff idag men hörde att det inte var några bilar eller folk så jag sket i det. Liam vaknade 11.30 så han var nog rätt slutkörd igår :) Jag frågade om han hade kul å han svarade taktor så antar att det var samma som ja :D Vi har käkat popcorn och sett en dålig film. Nu ska jag nog göra mat för jag är kanske hungrig? hmm..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?