Måndagsbloggen :)

2010-05-10
20:25:17
Nu är jag ikapp med bloggandet då :) Jag kom upp i morse men det var hårt. Tog med mig barnvagnen idag :) Det går så snabbt och härligt till dagis då :) och den var inte så jobbig att ta med på bussen heller :) personalen på dagis tyckte Lia msåg så stor ut nu när han klippt sig :) när jag går ut från dagis ser jag en lapp på dörren. Dom har några fall av svinkoppor som var väldigt smittsamma. Så nu ska ni se att Liam har fått det oxå. Kom till skolan å WIHOO vad många vi var. Det var jag och Sara utav våra tjejer typ. ingen vettig dag. Det bästa är att vi har bara 3 skoldagar denna veckan :) Sara berättade att vi slutade den 4e Juni. Jag som trodde vi slutade 5e. Men det var en lördag så antagligen slutar vi inte 5e haha.. Åkte och hämtade Liam och då sa Maria oxå att det var en stor kille som kommit till dagis :) Liam var tydligen hård i magen berättade hon men han hade lyckats bajsa strax innan jag kom. Vi tog bussen hem och eftersom vi körde lyxvarianten idag alltså hade med barnvagnen så kunde Liam somna redan påväg ner till station vilket han oxå gjorde. Så kom vi hem och jag la Liam så han fick fortsätta sova. Sen kröp jag ner i min egen säng. Det var iskallt men gott att sova :) Vaknade fyra så då väckte jag Liam och tog med han ner till konsum å köpte mjölk. Sen hem å gjorde mat. Liam vägrade såklart att äta. Nu har jag lagt honom med en flaska välling men han åt bara halva å ligger och skriker. Han har nog ont i magen för jag hör att han försöker bajsa. Nog lite hård än :( Men snart hoppas jag att han somnar :)

Sara ska med mig och Milli och Christian till Nossebro :D YES :p Och på fredag blir det monster truck show :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?