Ingen lugn och ro :)

2010-05-28
02:43:48
Var uppe vid sex med lilleman. Min sovmrogon. Nice. Vid halv tio somnade han om och kvart i elva väckte jag honom. En kvart senare var vi på väg till dagis. Lämnade Liam där. Gick inom Therese å tog lunch med henne, Hennes mamma och bror. Sen fick jag veta att jag ska fortsätta äta medicinen jag äter. Handlade fika på konsum. Hämtade Liam tidigare eftersom Malin skulle komma och Lämna sina småttingar. tio över fyra var vi hemma å halv fem kom Malin, Alva och Ida. Alva är 1,5år (2 månader yngre än Liam) och Ida är 4 månader (Bebissjuk till max). Vid fem kom mamma och halv sex åkte Malin hem. Vid sex var jag, mamma och barnen på väg ner till såguddens lekplats för att Liam hade sin sommaravslutning på dagis där eftersom så många barn slutar över sommaren. Vi fikade å lekte å hade det mysigt. Alva var tuff och åkte rutchkana fast att dom större pojkarna knuffades i trappan å satt i vägen i kanan å hoppade över henne osv. Men min lilla fegis vågade inte ens åka. Han åkte första gången för då var det tomt. Men så kom barnen upp bakom honom och han blev så stressad att han slängde sig utför. Såg ut som om han flög. Men sen ägnade han resten av tiden åt att hålla mamma i handen å titta på tuffa Alva :) Vid halv åtta gick vi hem. Mamma lämnade mig ensam med tre barn å sa lycka till att få dom i säng typ. Liam å Alva lekte å kramades å det såg så gulligt ut. Jag har inte sett Liam leka direkt för han är alltid så rädd å ska hålla mig i handen flera timmar innan. Å Alva har han ju ändå bara träffat två gånger när dom var några månader gamla. Halv nio hade jag iaf 3 barn som låg och sov. Mamma blev överraskad för det hade hon inte trott. Men hon sa oxå att natten inte var över än. Å nej det var den ju inte. Satt å kolla på en usel film och klockan tolv la jag mig. Tjugo i två vaknar jag av att Liam gråter. Gick upp och tröstade honom och han somnade om. Klockan två vaknar Alva helt hysterisk å henne fick man lirka med i fem minuter innan hon ville lugna ner sig. Fick henne lugn å då började Liam igen för mamma kan inte gosa så länge med någon annan. Men nu har det vart tyst i 20 minuter så ska nog gå på toa och hoppa i säng igen. Ida gnäller lite ibland men det är bara när hon hostar. Stoppar in nappen så sover hon gott igen. Ja mamma än så länge vill jag fortfarande ha 6 barn :D



Liam spanar in Ida :)


Alva :)


Alva var trött när vi kom hem :)


Ida var oxå trött så Liam gungade henne :)


Sötnosen min :)
Postat av: Bettan

Va duktig du är. Många härliga bilder!!! :)

Kommenterat -  Datum: 2010-05-28 Klockan: 15:33:55    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?