Gårdagen

2010-05-06
11:06:44
Skrev inte igår för jag hade fruktansvärd huvudvärk så jag la mej redan klockan tio :D

Jag och Liam åkte med syrran till banken för att jag skulle fixa en sak. Men det skulle man tydligen fixa själv på internetbanken. Sen kollade vi på torget eftersom det var torgdag och Milli köpte massa bröd. Medan jag och Liam väntade på att Milli skulle bli färdig på tygaffären så snackade jag lite med min son och jag blev förvånad över svaren :) Frågade vad en vovve sa å han sa voff. Det var ju inte förvånande. Så jag frågade vad en katt sa å han svarade Mjau det var förvånande eftersom han inte kunnat det förr å så lät det så gulligt :) Frågade vad en ko sa å han svara muu men när jag frågade vad fåret sa så svarade han muu så där tog det stopp :) Syrran släppte av oss hemma å jag la Liam. Han somnade så jag satte på en film. Urdålig film. Efter filmen väckte jag Liam och gav han mat. Sen satte vi på en till film. Den var bra :) Efter den filmen kom mamma, Tommy och brorsan hit. Tommy fixade med Telia så vet ni vad? NU har jag äntligen hemtelefon. Bara väntat i tre månader så. Medan mamma gjorde mat så gick jag och Tommy ner till affären och handlade lite. Sen berättade mamma hur hon gjort med maten för var meningen att jag skulle kolla hur hon gjorde så jag lärde mig :D Men det blir säkert bra när jag gör det själv :) haha Efter maten satt vi å snackade lite innan dom åkte hem igen. Klockan sju la jag Liam och vet ni? Han somnade :) Så jag gick till datorn och kollade på desperata hemmafruar och Cougar town för jag missade ju det i tisdags då jag trodde det var måndag. Men syrran talade snällt om igår att det var onsdag så då blev jag lite ledsen :( haha så nu har jag iaf sett avsnitten. Sen kollade jag på greys anatomy på tvn och sen gick jag och la mig eftersom jag hade världens huvudvärk. Så ni får gårdagens inlägg idag ist så ni inte missar vad jag gjort :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?