Dagarna går....

2010-05-22
20:46:01
Onsdag:
Jag var sjuk och nej jag fick inte sova i natt. :( Jag och Liam var ute å gick en stund. Sen på kvällen spydde Liam. Satt å kollade på Greys anatomy. Det var allt jag minns att jag gjorde..

Torsdag:
Nej jag sov inte i natt heller. Men sov iaf 7-9 och sen ägnade jag resten av dagen åt att skälla på Liam trots att han inte gjort nått. Jag blir inte på bra humör när jag är trött och sjuk :( Jag och Liam var ute å gick en sväng. Jätte fint väder.. På kvällen kom Linda hit å lämnade sin katt krimla :D Jag får passa katten medan hon är i Cypern och gottar sig. Å en katt skulle kanske gottgöra Liam för att jag vart så arg idag. Hon var här i två timmar ungefär å vi satt å snackade lite skit :D Hon hade inte ens packat sin väska än hehe. Vid midnatt åkte hon hem igen. Liam somnade å jag FÖRSÖKTE!!

Fredag:
Sov jag inatt? Nej det vet ni nog att jag inte gjorde. Har iaf läst ut 13 böcker denna veckan. Inte illa va? Jag duschade medan Liam sov. När jag står och blundar för å skölja ur schampoot så hör jag hur någon kommer i badkaret. Jag skrek till å öppnade ögonen, backade några steg å höll på å ramla å slå ihjäl mig. Krimla hade hoppat ner i badkaret men hon flög ur lika snabbt när hon insåg att det var blött. Jag gick å släppte ut henne ur rummet å fortsatte duscha. Sen tog jag med mig Liam ut i SPÖREGNET. Kom till McDonalds å väntade. Strax efter kom Therese och hennes mamma Susanne. Therese hade lunch från praktiken så vi skulle luncha ihop. Var en väldigt trevlig timme å Susanne tyckte Liam var så snäll å gullig. Han satt så still så :) Sen gick vi till Konsum och handlade lite å sen gick vi hem å bytte till torra kläder. Mamma och Tommy kom hit å hämtade sängen som Chrille behövde eftersom han har fest ikväll. Iaf så trodde mamma jag var helt dum i huvudet när jag började springa å leta efter en katt som jag inte hade. Hittade katten under min säng och mamma skrattade när jag sa att den hette Krimla :) Jo förresten Krimla högg i Liam förut. Jag varnade han eftersom han vart på katten i ett sen hon kom. Men han ville inte lyssna på mig men jag hittade inget sår på honom. Vid sex kom syrran å hämtade mig och Liam. Vi åkte till Mamma men det var bara brorsan och hans polare där. Då kom jag på att dom skulle nog vara hos Tommy eftersom han hade barnen så vi gick över dit och mycket riktigt där var dom. Dom hade även besök av Jessica och hennes son Rasmus och deras hund. Var där i typ 2 timmar innan vi åkte hem till mig för å se en rysare. På vägen hem åker vi förbi Tommys son Casper som håller i Jessicas hund. Hunden har långt koppel å sprang ut mitt framför bilen. Jävlar vad jag och Milli vart rädda. Vi var helt säkra på att vi kört över hunden. Men det hade vi lycklitvis inte gjort. Det var jag som frågade om hon inte kunde bli med å se på filmen för jag ville inte se den ensam ifall den var läskig. Milli tyckte den andra filmen verkade bättre men hon hade ju sagt vi skulle se filmen jag ville se så hon sa att det är ju du som valt den så den är nog ändå inte läskig. Jag är nämligen lite usel på att välja bra skräckfilmer. Tror ni både jag och Milli blev förvånade när det visade sig att filmen var läskig? Vi hoppade väl till iaf 3-4 gånger. Den hette The Unborn :p Milli åkte hem efter filmen.

Idag:
Äntligen lite vettig sömn. Sov från 4 till 11.10 idag. Det var ju inte alls som mina vanliga tider men det tar sig nu iaf. Liam vägrar fortfarande äta vällingen jag köpte. Och han har ju knappt ätit någon amt på hela veckan men idag har han ätit mycket bröd å pannkakor iaf :D Jag tvättade 13-17 och det var ingen som hade det andra tvättrummet så jag snodde det med :) Så nu fick jag tvättat upp all tvätt som jag haft liggandes i tre veckor för att jag inte haft ork till att tvätta. Liam var jätte gullig idag. Han gav mig kläderna som jag skulle hänga upp på tork. Sen gav han mig kläderna som jag skulle vika och sen tog han högarna å la dom där dom skulle vara. Dit han inte nådde kastade han så man fick gå efter å kolla så det hamnade på rätt ställe :) Han bärde t.o.m ut tvättkorgarna till toaletten. Han vet minsann vart allt ska vara :) Och jag hittade såret som Krimla gav Liam igår. Han har ett stort bitmärke på ena armen. När jag visade Liam dom röda märkena å sa har katten bitit dej där så sa han mamma, tog mig i handen och gick in på toaletten för att tvätta bort såret. Det var jätte gulligt men han lyckades inte med det :D Sen fick Liam bada och göra sig i ordning för sängen och han somnade redan klockan 20 idag :) Nu ska jag poppa lite popcorn å sätta mig framför någon film :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?