Bara en unge kvar :)

2010-05-28
21:38:21
Klockan sju tyckte dom två äldsta barnen att det var dags att stiga upp. Jag ställde mig och diskade. Sen vid 7.40 vaknade Ida oxå. Så hon fick lite välling som hon så fint spydde upp allt. Sen fick Liam och Alva välling till frukost. Dom gick och satte sig bredvid varandra i soffan och myste. :) Sen sprang dom omkring med varsin fotboll å bytte emellanåt. Vid halv tio la jag dom igen å dom somnade strax efter. Ida ville inte sova så vi satt å gosade. Gissa om man e ännu mer bebissugen nu då :( Vid elva vaknade Alva igen å jag hann bara ta upp henne ur sängen innan Malin kom. Fixade i ordning Alva å väckte Liam vi satt å pratade lite sen tog Malin med sig sina döttrar hem. Då blev det lugnt och stilla ett litet tag iaf för sen blev Liam gnällig. Inget dög. men han åt nästan all mat idag :D Och precis när jag skulle ta med honom ut till lekparken så började det ösregna så vi stannade inne ist å tittade i böcker. Finns tusen olika saker å se på en sida men Liam ska ändå bara titta på traktorn :p Och igår berättade han ju för mamma vad han såg på himlen. En plannplann :D = Flygplan. Låter jättegulligt :D Liam var så trött att han stöp i säng redan kvart i sex å han somnade omedelbart. Utsliten liten kille efter allt lek :) Jag såg en urdålig film igen och för första gången kom Krimla å la sig i knät å gosade nästan hela filmen. Bra gjort av henne å börja dyka fram när hon ska åka hem i morgon igen. Linda skickade sms från Cypern att hon tagit fel på dagen å att det var i morgon hon kom hem och inte idag. Hon har sådan bra koll :) Nej nu ska jag krypa ner i sängen å läsa resten av min bok :)





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?