Äntligen :)

2010-05-04
23:00:10
Otroligt jobbig natt... :( Liam vaknade första gången 00.41 å var hysterisk. Han somnade om 20 minuter senare. Tog längre tid för mig att somna. 04.19 vaknade Liam igen helt hysterisk. Denna gången somnade han inte om förrän klockan sex. Då var jag så död att jag inte orka gå till skolan. Klockan 8 ringde jag äntligen arvika bostad för å ställa mig i kö på en ny lägenhet. Svante sa att det bara var å logga in på hemsidan för spärren var borta. Så när jag går upp klockan 10.30 går jag in på deras sida. Men dom har inte tagit bort spärren på mig. Spärren som gör att man måste bo i lägenheten 3 månader innan man får söka en ny å jag har bott här 3 månader 1 maj. Så jag klädde på Liam å gick ner till Arvika bostad eftersom man inte kan ringa efter 9. Receptionisten tog bort min spärr för jag hade spärr till 1 juni och det stämde ju inte så det fixade hon :) Sen gick jag till Ramströms och köpte hörselskydd till Liam. Dyrt... :( Sen gick vi till konsum å köpte blöjor, välling och en aftonbladet å poff så var 600 kr borta. Härligt med pengar... Sen gick jag hem med en trött Liam. och allt som allt var jag bara borta i 1 timme å 38 minuter. rätt bra gjort eftersom jag stannade på vägen och pratade med en gammal kompis mamma oxå :) När vi kom hem la jag Liam och sen gick jag och gjorde en intresseanmälan på arvika bostad så hoppas jag får kolla på iaf den ena av dom för den bara MÅSTE jag ha :) Sen räknade jag tre tal i matte innan jag gav upp å satte på en film ist. Sen var det dags att väcka Liam och börja tvätta. Torkskåpet funkade inte och det är sååå jobbigt. Efter tvättiden satte jag på en ny film. Satt å gosade med Liam under tiden för han vill verkligen INTE sova i tid på senaste dar. Han kom iaf i säng 22.30 idag. Och det är så ovanligt att se Liam utan hår. Det tycker nog han oxå för när jag visade honom i spegeln så började han gråta å jag har kommit på han tre gånger med att stå å försöka dra sig i håret. Ser så gulligt ut :) Nu ska jag krypa ner i sängen å hoppas på en lugn natt.


Vad tycks om nya frissan? =)
Postat av: M

vad shnögg han blev ^^

Kommenterat -  Datum: 2010-05-05 Klockan: 19:38:51    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?