Äntligen rakad :)

2010-05-03
20:27:21
Var inte i skolan idag. Drog mig i kragen och ringde dagis iaf. Sen sov jag vidare till tolv. vilket innebär att jag missade mitt jätteviktiga samtal som jag sett fram emot i en månad. Men får ringa i morgon ist inte mer med det. Sen tog jag med mig lilla busen på en promenad. Är så kul att köra en ordentlig vagn :D Vi gick bort till Nöjesbutiken och hämtade ut mitt paket med 15 filmer :) Så nu har jag något att göra ett litet tag framöver iaf :) Kom hem å la Liam. Sen gjorde jag klart engelska uppsatsen. Skulle börja med matten oxå och dammsuga men fastnade vid datorn ist :( Skalade potatis och väckte Liam. sen gjorde jag mat. Liam åt upp all potatisgratäng som jag gav honom och det är ju bra :) Sen ringde syrran å undrade om jag och Liam ville med till mamma å skjuta luftgevär. Så jag klädde på Liam och gick ut. När vi var hos mamma så fick Christian visa hur man sköt å sen sköt hela familjen. T.o.m Liam gjorde ett litet försök.. Brorsan hämtade sin luftpistol som siktet var snett på så han sköt lite som han ville haha.. Jag fick ner en burk iaf och Milli kunde inte blunda med ena ögat så hon fick Christian till att hålla för hennes ena öga. Fusk va? haha. Sen rakade Tommy Liam :) Äntligen säger jag bara. Jag har stört mig på hans hår länge men mamma tyckte inte det var en bra ide å ta bort håret under vintern. Liam var jättelugn under rakningen. Han höll väl inte alltid still huvudet och han ställde sig upp å hoppa ibland men annars satt han iaf still :) Nu ser man att Liam är blond och inte längre rödhårig :) Kanske det finns en gud trots allt? ;) Nej ta upp Liam ur badet å göra honom i ordning kanske så han inte blir skrynklig.. :=)






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?