17 Maj, Norges nationaldag

2010-05-18
22:29:30
Kunde inte somna i natt. Var jätte trött men vad jag än gjorde så somnade jag inte :( Liam vaknade tre gånger under natten. Jag hade huvudvärk å lite ont i halsen. klockan 7 somnade jag äntligen å sov till 11 då Liam vaknade. Städade lite å sen lekte vi fram till 13.30 då sov Liam middag till 14.40 då jag tog upp han. Gjorde i ordning oss å gick ut och väntade på Milli och Christian. När dom kom åkte vi vidare till Kongsvinger för att se russetåget. Det var 15 minuter försenat och väldigt glest mellan folket. Men det var ändå kul att se. Har ju bara sett det en gång innan och då var det i Berum. När tåget var färdigt så åkte vi upp till fästningen och kollade lite. Liam var trött och gnällig men såg han en pippi (Fågel) var det bra :D Tog inte så många bilder :p





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?