1,5 dag :)

2010-05-08
18:52:34
Igår städade jag resten av lägenheten typ. Köket, sovrummet, hallen, Liams rum, Lilla hallen och garderoben är fixade :) Så nu är det bara badrummet och stora rummet kvar sen är det beboligt :)

Igår skrattade jag åt Liam rätt mycket. Jag försöker ju lära honom att blinka med ett öga åt gången. Igår blinkade jag åt honom och han blinkade hårt med båda ögonen. Men närmare kvällen så hade han ett nytt sätt å försöka på. När jag blinkade åt honom så knöt han nävarna framför ögonen å så tog han bort ena näven från ögat för då såg han ju inget med det andra ögat. Såg extremt kul ut :) Tror jag får filma det nästa gång :p Sara skickade å frågade om vi ville med och grilla så jag sa ja. halv tre gick jag och Liam ner på stan å köpte alkohol å sen hem. Tog 35 minuter allt som allt så det är nog turbo på min nya vagn :) La Liam klockan 15 så att han skulle vara pigg klockan åtta när grillningen skulle börja. klockan fem skrev sara att hon inte mådde bra så vi sket i grillningen å jag väckte Liam. Tog med han till konsum å köpte lite godis ist. Träffade Sofia där. Sen gick jag och Liam hem å mös med två filmer å lite godis. Halv elva la jag Liam och han somnade :) Strax efter gick jag och la mig.


Givetvis så hjälper Liam mej med att städa. Han är jätte duktig :D

Idag gick jag upp kvart i nio å gjorde i ordning Liam å packade väskan. Klockan nio lämnade jag över Liam till farfar. Dom skulle åka till Charlottenberg å se på Charlotta. Kan inte ens minnas när jag var på det senast. Jag gick iaf å la mig igen. Blev väckt av fredrik vid typ halv ett eller nått. Men strax efter fick jag sova igen :) Så vaknade jag klockan fyra å tyckte det var dags å gå upp. Jag satte i en DVD å la in popcorn i micron. Sara skrev på facebook så jag fastnade där. Kollade mina popcorn å dom var väldigt svarta :) sara sa iaf förlåt för att jag råkade tycka hon var mer intressant än mina popcorn :) Så jag slängde dom snackade lite mer med sara å sen gjorde jag nya goda popcorn :) Såg på en lång tråkig film. Konstigt att dom långa filmerna nästan alltid är tråkiga. Efter filmen såg jag att klockan var 18.30 så nu funderar man ju på att göra sig i ordning för om 10 minuter slutar Linda och då ska vi dra på fest om en timme. Nice :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?