Tick Tack Tick Tack.......

2010-06-04
12:18:32
Klockan är 12.07 å jag sitter i morgonrocken än :( Jag skulle haft skolavslutning idag. Satte klockan på halv sex men vaknade inte förrän 10.16 å de är sååå typiskt. Bara för att jag packade Liams väska till klockan ett i natt. Men nu har jag iaf sommarlov på riktigt å det firar jag genom att dra till Sollebrunn om en timme :) Vi ska hälsa på släkten där. På lördag drar vi till Nossebro å är på power meet. och sen blir det kanske lidköping? och sen blir det sollebrunn igen :)Men nej nu kommer mamma snart så jag måste klä på mig och packa min väska. hade nog velat köpa lite färdkost oxå men det hinner jag nog inte. Så måste jag byta Liams blöja och klä på han. Ge han lite mer frukost kanske? han åt bara en smörgås å jag tror inte han håller sig så länge då :) Nej vi hörs väl på söndag eller måndag kära läsare :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?