Snart, snart, snart :)

2010-06-23
20:59:08
Ligger på min hårda sköna säng. Kom precis tillbaka efter en 13 timmar lång tur. Jag har tagit ner min tvätt från taket. Tänka sig att det var torrt redan efter så många timmar hehe. Nu ska jag strax packa väskan. Sen gå på toa och sist sova. Klockan tre i natt kommer våran taxi. Då är vi vid flygplatsen vid fyra. Flyget går sex och vi landar vid elva trodde milli. Sen är det bara tre timmar lång bilresa hem innan jag får träffa världens bästa kille. Mamma skrev förut att han inte saknar mig :( men jag tror han blir glad när han får se mig. Om inte annat blir han glad när jag visar det lilla jag köpt :-) det jag köpt är en zebra, solhatt, shorts, 2 tshirts, flygplan till liam. Ett kort till linda som hon ska få när hon fyller. Om jag kommer ihåg det om 6 månader :) sen en sak till milli :) till mig köpte jag två plånböcker, en kjol, 4 string och ett halsband med örhängen och ändå har det gått åt 3800 kr denna veckan. Fast då har vi åkt taxi, båt, buss, tåg, sen mat både ute och i affären. Så kan det vara..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?