RIP Tobias "Bysse" Byström :'(

2010-06-08
15:48:19
Det är helt ofattbart att du är död Bysse. Jag fattar inte. Sist vi träffades var du så glad för att du lagt in dig på behandlingshem för att du var trött på att hålla på som du gjorde. Du skulle ju ha vart där bara två dagar senare sa du. Var du ens där? För nu sägs det att du tog en överdos! Varför? Du var verkligen älskad av många Bysse och du har lämnat ett väldigt stort tomrum efter dig. Jag minns våran tid så väl. Det känns som igår fast att det är flera år sen. Jag är ledsen att vi tappade kontakten efter det. Hoppas änglarna tar hand om dig nu för det är du verkligen värd. <3

Postat av: Elisabeth

Har hört att det inte var en överdos. Vila i frid fast jag kände dig.

Kommenterat -  Datum: 2010-06-09 Klockan: 13:00:34    
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?