Närmar sig....

2010-06-16
00:38:37
Idag blev jag väckt vid tio typ. Inte av Liam. Nej var mamma som ringde för att säga att hon satt in mina pengar. Och Liam vaknade av telefonen så han har vart på grinigt humör idag. Han har vart dum och slagit mig. Och jag har ju inte bra tålamod så när jag sagt till snällt ett bra tag så tröttnade jag å började skrika på honom. Pratade då i telefon med mamma igen å hon sa att det inte hjälpte oavsett hur mycket jag skrek på honom. Märkte det... För ett tag sen frågade jag syrran vad jag var tvungen att ha med mig till resan och hon svarade ett kort från FK som jag skaffade. men idag fick jag veta att vi skulle ha något mer papper med oss. Något från hemförsäkringen. Jag vet inte ens om hemförsäkringen gäller där jag bor nu. Men ringde iaf upp dom och dom skulle skicka ett papper så jag hade det tills i morgon. Men det har jag säkert inte :( Sen gick jag och Liam ner till konsum för att köpa blöjor och gick hem och städade. Jag vill nämligen ha det snyggt å rent när jag kommer hem från Portugal så städningen är viktig. Sen tog jag Liam och alla tre papperspåsarna med pantaburkar å gick ner till konsum igen för att panta. Det fick inte plats i barnvagnen men jag hittade en konstig krok som jag satte dom på. Häftigt :D Sen gick jag in och köpte en rakhyvel, schampoo och balsam inför resan. Men sen fick jag veta att jag inte får packa ner något av det i min egen väska :( Träffade Madde, Tomas, Erica och någon mer på konsum så vi stod å snackade lite. Tomas charmade Liam å Madde försökte ;) Sen var det mer städning å vi mysåt lite risifrutti oxå. Liam säger alltid mmmm efter varje sked å det låter ju så gulligt. Sen rensade vi avloppen i badrummet. Liam var med å petade å drog. Han hämtade till och med pallen för att nå ordentligt hehe. Men dom har nog fuskat väldigt för jag har ett stort hål i golvet med vatten å som det blåser ur. Inte konstigt det luktar så äckligt här. Liam har inte sovit middag idag heller så blev att han la sig halv sju å somnade gott :) Jag har rensat ännu mera musik å spelat massa alfapet. Å jag vann med över 200 poäng och sånt gillar jag. Och jag har packat min väska. Bara kläder. å böcker typ. Sen får lite annat slinka ner i syrrans väska :) Nej nu ska jag skörda lite på facebook och spela lite alfapet å rensa musik. Jag är trött men kan itne somna :( Kunde jag inte igår heller. Nerver tro? =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?