Lyxlägenheten :)

2010-06-24
22:01:35
Eftersom vi var 9 tjejer så skulle vi ha två lägenheter. En 6 bädd å en 4 bädd. Men vi fick två 6 bädd för samma pris. Sara, Johanna, Stina, Kristina och Saras lägenhet var nr 16 i huset längst bort å Min, Erica, Milli å Annelies lägenhet var nr 17 å vi hade ett hus mellan oss. Men om vi stod på våran takterass å dom stod å lutade sig på deras takterass så kunde vi vinka på varandra iaf. Milli och Annelie delade rum. Jag och Erica var lite bättre än alla andra och tog ett varsitt rum hehe :) Sängarna var hårda. Men jag tyckte min var rätt skön eftersom jag har ont i ryggen så kändes det lite gott. Alla andra kände fjädrarna i sina sängar typ men det slapp jag iaf göra :) Det var en jättefin lägenhet å vi blev kära i den direkt. Hade ju inte sett bilder på dom utan det var ju samma bilder på alla deras lägenheter även om dom inte såg ut så. Tog lite bilder men syrran fick nog massa bättre bilder. Vi ska få varandras bilder senare så då har man ju lite fler bilder att välja bland men just nu får ni klara er med mina bilder :) Lägenheten bestod av 2 hallar, (en uppe, en nere) 2 badrum, (en uppe, en nere) 3 sovrum på bottenplan, kök, stora rum, balkong på Ericas rum, Grillterass från hallen uppe, terass från stora rummet och sen takterassen. Mysigt värre :p


Ericas rum

Hallen från ytterdörren och inåt

Mitt sovrum :)

Tvättstugan

Badrummet nere

Badrummet uppe

Grillterassen

Grillterassen

Köket

Köket

Stora rummet

Stora rummet

Terassen med poolutsikt

Takterassen

Takterassen

Havsutsikt

Milli och Annelies rum

Milli och Annelies rum med poolutsikt :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?