Lindamys :D

2010-06-10
01:15:25
I morse vaknade jag av sendrag i vaden. Gjorde så jävla ont... Men när det väl gått över så somnade jag om. Liam vaknade halv elva så då var det dags å äta frukost :) jag har letat upp lite häftig musik förstår ni. ;) Sen klockan 13-14 typ har Liam bara GNÄLLT å GNÄLLT... Ingenting har passat. Vi lekte tittut ett tag. Det var kul tills han började nypas då fick han inte leka med mig mer å då blev han förbannad igen. Försökte även lägga min trötta lilleman men nej han skulle inte sova. vid kvart i sex typ så la jag Liam trots att det snart var läggdags. Tänkte han kanske gick upp en timme tidigare på morgonen kanske. Han somnade. Så skickade syrran att vi skulle åka å att jag skulle ta med stolen. Då kom jag på att mamma hade den hos sej så vi åkte aldrig dit. Liam fick alltså fortsätta sova. Sen är facebook kanon om ni frågar mig. man får veta ALLT :) Som idag tex fick jag veta att Linda betalat sin soffa för 478 kr eller nått sånt å det skulle hon fira i sitt badkar. Dumt tyckte jag å fixade nya planer åt henne :) vi bestämde att hon skullek omma hit efter jobbet med en film hon har å som jag ville se. Men ingen av oss har vågat se den ensam så har inte blivit att vi sett den. Ja Linda använder facebook på jobbet :) Vid åtta typ vaknade Liam å tyckte att han sovit färdigt. Så vi satt å åt lite kvällsmat ihop å gick sen å vek tvätten. Liam sprang omkring med sin halvåtna smörgås när Linda kom strax efter 21. typ 21.30 stoppade jag Liam i säng å jag och Linda satte oss och snackade lite. Sen satte vi på filmen. Penny dareful eller nått liknande hette den. Den var bra å shit vad rädda vi vart ibland. Men Linda var nog lika rädd som om hon vart med om de själv :) Så skickade brorsan till Linda att hon skulle sova hos honom. I hans stuga mitt ute i skogen. Hon talade om att hon vågade nog minsann inte köra i skogen efter att ha sett den filmen. Min smarta brorsa svarade att det var lugnt eftersom hon satt i bilen. Fan vad vi skrattade åt det eftersom filmen handlar om Penny som är rädd för bilar å inte åkt bil efter en olycka. Och nu är hon påväg till olycksplatsen med sin psykolog för att få bort demonerna. Istället blir hon fången i bilen med sin döda psykolog och kan inte ta sig ur bilen. Så det var en fullträff utav brorsan kan man ju säga :) Efter filmen kollade vi lite youtube klipp och jag visade en bra låt som hon genast blev kär i :) Skåningar rockar ;) haha

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?